expoplast Sibiu 2019

OgilvyOne construieste primul brand romanesc

de legume si fructe conservate

OgilvyOne a dezvoltat strategia de comunicare pentru Olympia, primul brand romanesc din categoria de conserve din legume si fructe produse in Romania. Pentru a merge mai departe dupa aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, in afara de un produs competitiv, producatorii romani au nevoie si de un brand solid. Olympia este primul producator roman din categoria de conserve din legume si fructe care investeste in constructia de brand, alegand ca partener echipa OgilvyOne.

 

Categoria de conserve de legume si fructe este in acest moment in tranformare. Antreprenorii romani care au preluat vechile fabrici nu au investit la timp in retehnologizare si adaptarea la standardele europene. Consecinta a fost disparitia treptata a multora dintre acestia de pe piata si intensificarea importurilor. Exista un vid de branduri romanesti in aceasta categorie, de aceea recomandarea echipei OgilvyOne catre managementul Olympia a fost de a profita de aceasta oportunitate si de a construi primul brand romanesc in categorie.

„Totul a inceput intr-o dimineata din primavara acestui an, cand clientul a asezat pe masa din sala de meeting o cutie mare de carton plina cu borcane si conserve si ne-a anuntat cu mandrie ca vrea sa devina lider de piata. Brandul Olympia exista pe piata din 2000 si chiar fara a beneficia de promovare se afla in top 3  pe piata de rosii conservate. Asadar cu o campanie de imagine si un produs care poate construi „quality credentials”, Olympia are premisele de a deveni lider in categorie.” A delcarat Loredana Caradimu, Account Director OgilvyOne.

In urma analizei portofoliului de produse, vanzarilor, pietei, obiceiurilor de consum si a profilului consumatorilor,  agentia a recomandat clientului sa inceapa constructia brandului Olympia prin promovarea unui produs flagship – Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii (28-30%) de pe piata.

Increzator in expertiza echipei OgilvyOne, clientul a acceptat aceasta propunere, iar campania de imagine dezvoltata pentru brandul Olympia este construita pe acest atribut unic al produsului flagship – Cea mai mare concentratie de rosii.

„Conceptul campaniei „Mai multe rosii, mai mult gust” ilustreaza printr-o executie de tip consecinte extreme impactul pe care-l are gustul unei mancari pregatite cu Pasta de Tomate Olympia:  nu te mai dezlipesti de lingura.”, a declarat Dani Macarie, Group Creative Director OgilvyOne and 141.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este formata din:
Aifun Suliman – General Manager, Bogdan Bira – Key Account Manager din partea Marathon Distribution; Dani Macarie – Copywriter & Group Creative Director OgilvyOne, Paul Dersidan – Art Director, Alexandra Theodorescu – Strategic Planner, Loredana Caradimu – Account Director, Alma Cazacu – AV Producer, din partea agentiei OgilvyOne; Giuliano Domani – Producator, din partea casei de productie Tandem.

Bucuresti, 1.11.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *