free download 78 travel guides written by experts

Ogilvy&Mather si Poiana invita la o delicioasa experienta amaruie

Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolată Poiana, care aduce în completarea portofoliului existent al brandului un delicios gust amărui.

“Strategia aleasă împreună cu echipa Kraft pentru a promova Poiana Amăruie a fost aceea de a comunica explicit şi convingator principalul atribut al produsului – conţinutul bogat în cacao – şi beneficiul care decurge din el, anume gustul intens al noii variante. Întrucât Poiana este lider de piaţă, aşadar se bucură deja de încrederea unei mase mari de consumatori, şi pentru că vorbim de un produs nou care răspunde unei nevoi neacoperite anterior de portofoliul Poiana, principalul obiectiv al campaniei de lansare a fost să anunţăm şi să aducem notorietate faptului că acum există ciocolată amăruie marca Poiana (cu calitatea garantată implicit de acest brand)”, spune Alexandra Theodorescu, Ogilvy Group Account Director.
Lansarea este susţinută printr-o amplă campanie de outdoor, indoor, internet şi presă, precum şi prin numeroase materiale care asigură evidenţierea produsului la punctul de vânzare.  “Prin soluţiile creative găsite pentru această lansare am încercat în primul rând să redăm o senzaţie, un gust. Ca să încerci o ciocolată, trebuie mai întâi să-ţi facă poftă. De altfel, primul «filtru» în selectarea propunerilor pe care le-am prezentat clientului a fost răspunsul  la întrebarea «îmi/ ne face poftă?»”, afirmă Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group.

“Pentru a da mesajului nostru mai multă vizibilitate, campania cuprinde şi o serie de layout-uri neconvenţionale, pentru outdoor şi presă, care accentuează ideea abundenţei de cacao din reţeta noului sortiment” –  Nicoleta Ghinea, Account Manager Ogilvy&Mather.

“La execuţia machetei neconvenţionale pentru reviste am recurs  la un «colaj» format dintr-o imagine realizată cu fotograful Ciprian Ţânţăreanu şi «o pânza de sac» de tipul celei folosite la sacii în care se păstrează şi se transportă cacaua. Pentru proiectul de outdoor avem o ştanţă specială care evidenţiază sacii de cacao, reprezentând cantitatea mare de cacao din conţinutul noii Poiana Amăruie”,  adaugă Albert Nica.

Echipa Ogilvy&Mather care a lucrat la realizarea acestei campanii este formată din “creativii” Albert Nica (Executive Creative Director), Maria Mănoiu (Senior Copywriter), Dinu Gojan (Senior Art Director) şi Dalia Sofronie (Art Director), cărora li se adaugă Nicoleta Ghinea – Account Manager, Claudia Constantin – Account Executive si Alexandra Theodorescu – Group Account Director. Din partea Kraft, proiectul a fost coordonat de Cristina Moşteanu – Marketing Manager Confectionary, Adrian Cernăuţan – Brand Manager Poiana, Daniela Bunica – Marketing Assistant Poiana, care au conlucrat strâns cu echipa agenţiei.
De planificarea media a campaniei s-a ocupat agenţia Starcom.

Bucuresti, 11.10.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *