Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Alexandra Gatej, o eleva constiincioasa

Intr-o campanie indrazneata realizata de GMP pentru IAA School of Marketing&Communications

GMP a realizat campania de promovare pentru IAA School, prima scoala intensiva din Romania care se adreseaza profesionistilor din marketing si comunicare si ofera cursuri la standarde internationale. Cu mesajul "never stop learning" campania GMP contine o executie in print si un spot radio, “3X4”. Campania transmite mesajul ca si pentru cei mai importanti oameni din piata romaneasca de comunicare este important sa invete in continuu. Mesajul este ilustrat cu ajutorul unor personalitati ale industriei care pozeaza in ipostaze tipice scolii, in cazul printurilor, sau prezentarea de clisee ale industriei de publicitate, in spotul radio.

Dupa ce in prima etapa campania de promovare a IAA School i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu –  CEO Saatchi & Saatchi, a venit acum randul Alexandrei Gatej – presedintele Unilever South Central Europe – sa fie o scolarita timida chemata sa spuna lectia, in fata clasei.

“Cred ca aceasta noua campanie atrage atentia, fiind foarte bine centrata pe ideea de fapt a scolii – faptul ca inveti continuu. Nu conteaza, poate ca abia ai intrat in aceasta industrie, acum o saptamana,  sau ai o experienta de 10-15 ani, e bine sa te asezi cuminte in banca si sa inveti de la altii. Si nu in ultimul rand sa dai si altora din cunostintele si experienta ta”, a spus Afrodita Blasius, Managing Partner Bridge Communication si profesor IAA School.

Campania promoveaza a doua editie a modulului de juniori al IAA School. Inscrierile se incheie vineri, cursurile incepand pe 19 octombrie.

Din partea IAA School, proiectul a fost coordonat de Victor Dobre, Director Executiv IAA, Dan Petre si Cristina Gheorghe membri ai consiliului de conducere IAA School.
Echipa GMP care a colaborat la realizarea campaniei a fost formata din: Ramona Sima, Group Account Director; Anca Echim, Account Executive; Teodor Cucu, Strategic Planner; Oliver Kapusta, Integrated Communication Director; Adrian Dragan, Senior Copywriter; Mihai Botarel, Copywriter; Cosmin Ezaru, Art Director.

Bucuresti, 11.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.