metalshow

Oficialii Flamingo estimeaza vanzari de 10 ori mai mari la LCD-uri si Plasme

Scăderea taxelor vamale a făcut ca luna ianuarie 2007 să aducă vânzări pentru Flamingo Group, apropiate ca valori de luna decembrie 2006, la LCD-uri şi Plasme

Ieftinirile la televizoarele LCD şi Plasma TV au făcut din luna ianuarie, încă “o lună decembrie” ca volum al vânzărilor pentru reţelele de distribuţie Flamingo International. Scăderea taxelor vamale la aceste tipuri de echipamente electronice de la 42,5% la 0% pentru produsele provenite din Uniunea Europeană şi de la 42,5% la 14% pentru cele provenite din afara Europei au făcut ca vânzările înregistrate de lanţurile de retail Flanco World, Flanco, Flamingo Computers şi Future Shop să se apropie de valorile înregistrate în luna decembrie, perioada cu cele mai mari vânzări la electronice de pe parcursul unui an.

Aceste schimbări au dus şi la o modificare a profilului clientului de astfel de echipamente, de la un public targetat cu venituri mari către unul cu venituri middle-high. De asemenea, folosirea modalităţilor de creditare de către clienţii magazinelor Flamingo International au influenţat această creştere a vânzărilor.

LCD-urile şi televizoarele de tip Plasma nu sunt sigurele produse care au beneficiat de aceste reduceri substanţiale de taxe şi care au înregistrat în luna ianuarie a lui 2007, vânzări deosebite. Pe lângă acestea, produsele de tip DVD Player, Home Cinema, Audio Video şi HiFI, categorii care au beneficiat de asemenea de scăderea taxelor vamale, au cunoscut o evoluţie ascendentă a vânzărilor în luna ianuarie 2007.

“Estimăm o creştere de aproximativ 10 ori a numărului de unităţi vândute faţă de 2006, ţinând cont de eliminarea taxelor aferente acestei game de produse şi de interesul din ce în ce mai mare manifestat de clienţi. Cu toate că preţurile au scăzut aproape la jumătate, această categorie de produse este accesibilă în special clienţilor cu venituri middle-high” declară Jiri Rizek, CEO Flamingo Group.  

Strategia pusă în aplicare de anul trecut, de a promova magazinele cu suprafeţe mari, de tip Flanco World, având zone destinate expunerii produselor voluminoase, care necesită un “display” mărit s-a dovedit a fi una de succes, prin prisma cifrelor de vânzări obţinute.

Bucuresti, 20.2.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *