free download 78 travel guides written by experts

Noul ambalaj Vegeta adopta un stil modern

Vegeta, brandul cu o tradiție de peste 55 de ani, își schimbă ambalajul pentru un aspect mai modern și mai multă inspirație și creativitate în bucătărie, păstrând rețeta tradițională a momentelor cu gust. Prin noul ambalaj, Vegeta își propune să aducă o abordare care să țină pasul cu evoluția preferințelor consumatorilor, dar în același timp să păstreze elementele vizuale prin care aceștia asociază brandul Vegeta cu tradiția, calitatea, gustul și familiaritatea.

Vegeta, brandul ce a creat o nouă categorie pe piața bazelor pentru mâncăruri devenind denumirea generală pentru această categorie, produce anual 23.000 de tone de produs Vegeta, ce se transformă în peste 2 miliarde de porții de mâncare pe mesele consumatorilor. Experiențele de gătit oferite sunt esențiale pentru brandul Vegeta, iar noul design al ambalajului Vegeta vine după o analiză atentă a consumatorilor și preferințelor acestora. Astfel, Vegeta își îmbogățește continuu cunoștințele despre toate bucătăriile lumii, adaptându-se prin experiență și expertiză cerințelor specifice fiecărei piețe.

Pornind de la atributele definitorii pentru brand, design-ul pachetului Vegeta legume reinterpretează elementele cheie într-o nouă abordare. Imaginea bucătarului simbol pentru Vegeta este astfel stilizată alături de cea a legumelor din rețeta Vegeta, prinzând mai mult contur și culoare. Noul ambalaj Vegeta introduce elemente vizuale, de la eticheta originalității din anul 1959, până la repoziționarea logo-ului Podravka lângă Vegeta pentru a crea o sinergie, elemente ce transmit valorile de bază ale brandului: bogăția gustului, inspirație, creativitate și gustul excelent. Întregul design este completat de albastrul intens și vibrant asociat cu brandul Vegeta în percepția tuturor consumatorilor, noul ambalaj dorind să inspire și să încurajeze consumatorii să înceapă noi povești culinare.

„Vegeta încurajează consumatorii să încerce rețete și modalități noi de preparare pe care să le împărtășească cu ceilalți și de aceea ne-am dorit să oferim mai multă creativitate în bucătărie, alături de experiența unui gust superior ce inspiră la preparea unor mâncăruri deosebite. Odată cu modificarea design-ului ambalajului Vegeta legume, ne dorim să oferim un aer mult mai modern, proaspăt și natural unui produs care a făcut tradiție. Încercăm să ținem pasul cu generația tânără și să ne adaptăm cerințelor pieței și, de aceea, noul ambalaj Vegeta își propune să fie atractiv și inspirațional prin elemente premium”, a declarat Cristina Ghiurluc, Marketing Manager Podravka România.

Vegeta legume în noul design de pachet este disponibil pe piața din România din luna octombrie în varianta de 500g, urmând ca treptat schimbarea să se producă și pentru ambalajele Vegeta de 125g, 250g și 1 kg.

Noul ambalaj a fost dezvoltat pentru a întâmpina așteptările pe care consumatorii le au de la produsele Vegeta, calitatea garantată de experiență, atât din punct de vedere al gustului, cât și al design-ului.

Despre Vegeta

Vegeta este cea mai cunoscută marcă a companiei Podravka. Baza-minune pentru mâncăruri a fost inventată în anul 1958 de Prof. Zlata Bartl şi s-a numit la început „Vegeta 40”. Vegeta este o bază de mâncăruri pudră şi reprezintă o combinaţie unică de condimente şi legume deshidratate, folosită pentru supe, gulaş, peşte, sosuri şi salate. În cei aproape 57 de ani de existenţă, Vegeta a devenit un adevărat fenomen şi un ingredient indispensabil în bucătăriile multor gospodării din Europa Centrală şi de Est, unde gospodinele şi-au dat seama că mâncarea e mai gustoasă cu Vegeta.

Despre Podravka

Istoria celui mai mare producător de produse alimentare din Croaţia începe în 1934, atunci când fraţii Wolf au înfiinţat o fabrică de procesare a legumelor în oraşul Koprivnica. Din 1949, compania se numeşte Podravka, iar în prezent este una dintre cele mai puternice companii din industria mâncării în Europa Centrală şi de Est. Podravka are peste 7000 de angajaţi la nivel global, produce în patru ţări (Croaţia, Polonia, Cehia, Slovacia) şi are companii şi reprezentanţe în 20 de ţări. Podravka are două linii de business, alimentară şi farmaceutică, iar în total produce 800 de produse diferite. În România, Podravka este prezentă cu două mărci: baza pentru mâncăruri Vegeta şi conservele de peşte Eva. Primele sale produse au apărut în ţara noastră în 1991, iar în 2000, Podravka şi-a înfiinţat aici o companie proprie.

Bucuresti, 29.10.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *