Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

NICHI–CRISTINA NICHITA la ROMANIAN FASHION WEEK

De curând întors de la târgurile internaţionale de la Dusseldorf si Paris, cel mai apreciat brand de prêt-à-porter feminin din România, NICHI–CRISTINA NICHITA, va participa la cea de a noua ediţie a ROMANIAN FASHION WEEK – cel mai important eveniment dedicat modei romaneşti – ce se va desfasura în perioada 26-27 mai, la Sala Sporturilor din Iaşi.

De curând întors de la târgurile internaţionale de la Dusseldorf si Paris, cel mai apreciat brand de prêt-à-porter feminin din România, NICHI–CRISTINA NICHITA, va participa la cea de a noua ediţie a ROMANIAN FASHION WEEK – cel mai important eveniment dedicat modei romaneşti – ce se va desfasura în perioada 26-27 mai, la Sala Sporturilor din Iaşi.

Aflat la a patra participare la ROMANIAN FASHION WEEK, brand-ul iesean prezintă în seara de 26 mai, în premieră pentru România, colecţia toamnă-iarnă 2006-2007. Expusă anterior în cadrul saloanele internaţionale de modă din Europa, colecţia Elective aduce în atenţie eleganţa clasică a anilor ’60, cu accente retro, plasând în scenă femeia de afaceri, seducătoare, femeia de înaltă clasă, sofisticată. Femeia bad girl-glam diva, al cărei look te învăluie în mister, te cucereşte prin farmec şi te provoacă prin extravaganţă. E un joc al contrastelor, feminitatea cu accente masculine, un joc de forţe: de atracţie, provocator, şi de putere, dominator.

Eleganţa NICHI–CRISTINA NICHITA în aplauze şi la Paris!
     
Colecţia Elective s-a facut remarcată la categoria prêt-à-porter, în cadrul Salonului Internaţional de Modă Interselection, ce s-a desfăşurat în perioada 9-11 mai, în Franţa, succes despre care presa franceza de specialitate a dedicat un articol.

“Nichi – une élégance joyeuse” (Nichi – o eleganţă veselă), aşa cum Fashion Daily News, revistă franceză de modă, a definit conceptul vestimentar al brand-ului NICHI–CRISTINA NICHITA, si-a demonstrat supremaţia pe segmentul prêt-à-porter clasic-elegant, cu adresabilitate către femeia de succes.

“NICHI înseamnă garanţia calităţii şi a eleganţei, e o promisiune a valorii. Deţinem măsura preciziei în tot ceea ce întreprindem: acurateţea croiului, execuţia impecabilă, design-ul modern, finisajele perfecte, grija pentru detaliu … o linie precisă, în perfectă armonie cu personalitatea purtătorului”, declară Cristina Nichita.
NICHI-CRISTINA NICHITA deţine magazine proprii în ţară, în oraşele: Iaşi (Iulius Mall,etaj I), Bucureşti, Constanţa, Oradea, Piatra Neamţ, Timişoara şi Piteşti.

Bucuresti, 23.05.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *