free download 78 travel guides written by experts

Next Star, cel mai iubit show al serilor de joi

Dacã e joi, e seara marelui spectacol făcut de micile talente de la „Next Star”. Finala show-ului este aproape, iar misiunea celor cinci jurați, Lora, Pepe, Maria Cârneci, Vasile Muraru și Connect-R, este tot mai dificilă pentru că cei mici sunt talentați, iar biletele pentru marea finală mai sunt puține. Show-ul prezentat de campionul divertismentului, Dan Negru, s-a impus ca lider de audiență, atât în rândul telespectatorilor din mediul urban, cât și la nivel național.

Astfel, „Next Star” a fost urmărit aseară în medie de peste 829 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 8,2% și 16,9% cotă de piață la nivelul targetului all urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci doar 6,6% rating și 13,6% cotă de piață, ocupând locul trei cu serialele „Las Fierbinți”, „Altă săptămână nebună” și Știrile ProTv 22:30.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

NEXT STAR (20:30-23:01)

Antena 1

8.2

16.9

829

Kanal D

7.1

14.5

715

Pro TV

6.6

13.6

671

Şi la nivel naţional, „Next Star” a condus detaşat clasamentul cu 8,2% rating şi 16,5% cotă de piaţă, spre deosebire de principalul competitor care înregistra la aceeaşi oră 7,2% rating şi 14,4% cotă de piaţă.

National

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

NEXT STAR (20:30-23:01)

Antena 1

8.2

16.5

1522

Pro TV

7.2

14.4

1328

În minutul de aur, 21:40, Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 408 000 de telespectatori la nivel naţional, mai mult decât dublu faţă de cei care urmăreau atunci programul oferit de Pro Tv.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:40

13

24.1

2408

5.4

9.9

990

Prezenţi în număr foarte mare în faţa televizoarelor, românii au ales ieri producţiile Antenei 1, postul din Băneasa cucerind clasamentul de audienţă la nivelul întregii zile, la nivelul publicului urban. Observator 16, ambele intervale de difuzare „Mireasă pentru fiul meu” şi „Acces Direct” au condus şi ele clasamentul audienţelor.

Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.3% şi o cotă de piaţă de 13,7% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY (02:00-26:00)

Antena 1

3.3

13.7

330

Pro TV

3.2

13.4

323

Ultimele noutăţi din casa „Mireasă pentru fiul meu” aduse de Mirela Boureanu Vaida i-a determinat pe telespectatori să prefere postul Antena 1, acesta înregistrâd la nivelul 18-49 urban un rating mediu de 2,2% şi 12,1% cotă de piaţă, dublu faţă de concurenţă, care înregistra la acea oră doar 1,1% rating şi 6,3 cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (14:00-16:00)

Antena 1

2.2

12.1

111

Pro TV

1.1

6.3

58

Observatorul orei 16 a fost şi el preferatul telespectatorilor pe targetul comercial 18-49, înregistrând 2.8% rating şi 14.6% cotă de piaţă, lăsând pe locul doi Pro TV care în acelaşi interval orar a înregistrat 1.3% rating şi 6,9% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATOR 16 (16:00-16:57)

Antena 1

2.8

14.6

142

Pro TV

1.3

6.9

67

Simona Gherghe a fost şi ea preferata telespectatorilor ieri, „Acces Direct” impunându-se ca lider de piaţă pe segmentul urban, cu un rating mediu de 4,9% şi o cotă de piaţă de 16%.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT (16:57-19:00)

Antena 1

4.9

16

490

Pro TV

4.1

13.5

414

Sursa:Kantar Media   
Copyright:ARMADATA S.R.L.    
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 1 mai 2014

Bucuresti, 02.05.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *