Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„Neatza cu Răzvan și Dani”, lider de audiență pe publicul comercial din mediul urban

Tot mai mulți telespectatori aleg să spună „Neatza cu Răzvan și Dani”. Așa se face că ieri, 11 octombrie, în intervalul în care este difuzată (07.59 – 10.55), emisiunea a fost lider de audiență pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrând o audiență medie de 3 puncte de rating și 23,9% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a situat pe locul al doilea cu 2,8 puncte de rating și 22,5% cotă de piață.

În minutul de maximă audiență de la 08.28, emisiunea a înregistrat un vârf de 5 puncte de rating și o incredibilă cotă de piață de 43,4 procente.

În perioada 5 septembrie – 11 octombrie 2016 emisiunea „Neatza cu Răzvan și Dani” a înregistrat față de aceeași perioadă a anului trecut, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste între 18-49 de ani o creștere de audiență de 41% la nivel de rating și una de 36% a cotei de piață. Creșteri importante s-au înregistrat și pe întreg publicul din mediul urban, de 31% la nivel de rating și 22% la nivelul corei de piață, în timp ce nivelul întregului public din România creșterile au fost de 38% la nivel de rating și de 27% la nivelul cotei de piață.

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.