Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Napolact castiga Gold Effie pentru “Sustained Success” la Romanian Effie Awards 2014

Premiul este al doilea Gold obținut de aceeași platformă la această secțiune după premiul din 2010, campania câștigătoare fiind semnată de agenția de publicitate Propaganda. Sustained Success este o categorie specială, iar campaniile eligibile pentru aceasta au trebuit să includă elemente care și-au demonstrat eficiența peste timp, cu rezultate măsurabile, obținute în perioada 2011-2013.

“Gold Effie-ul obținut confirmă constanța calității comunicării noastre, dovedită pe parcursul ultimilor trei ani. Toate componentele platformei se concentrează asupra celor mai importante caracteristici ale produselor noastre. Acestea au la bază pasiunea pentru tradiția produselor lactate și pentru lucrul bine făcut și laptele proaspăt din inima Ardealului. Acest premiu completează recunoașterea pe care Napolact o primește și din partea clienților, care poziționează constant brand-ul nostru în topul încrederii (conform studiului Trusted Brands 2013 și 2014 realizat de Reader’s Digest)”, a declarat Răzvan Orbulescu, Director de Marketing FrieslandCampina România, deținătoarea brand-ului Napolact.

În perioada 2010-2013, sub aceeași platformă de comunicare, “Napolact, din inima Ardealului”, au fost dezvoltate mai multe campanii și acțiuni de comunicare, cum ar fi: campania Lapte din inima naturii, prima promoție “manufacturată”, care a făcut trimitere la tradiția obiectelor lucrate manual din Ardeal și a avut ca premiu o casă decorată cu astfel de obiecte, campania Iaurturi din lapte din inima Ardealului și campania integrată din 2013 care a fost însoțită și de schimbarea identității vizuale – „Napolact te conectează cu Ardealul”.

La succesul platformei Napolact au contribuit în cei trei ani o echipă extinsă de marketing a FrieslandCampina România, coordonată de Răzvan Orbulescu, Director de Marketing, alături de agențiile Propaganda, GMP PR, Seniorhyper și Universal McCann. Echipa FrieslandCampina îi include pe Laurențiu Gioroc – Marketing Manager Cheese, Anca Toana (Roman) – Marketing Manager DBB, Laura Lungu – Marketing Manager Spoonable Yoghurts, Elena Oancea – Senior Brand Manager DBB, Ionel Peres – Senior Brand Manager Cheese, Elena Baditoiu – Brand Manager Spoonable Yoghurts, Daniela Moldoveanu – Research Manager, Ioana Vega – Assistant Researcher, Marian Chiraches – ex Group Brand Manager Napolact, Mircea Badiu – ex Junior Brand Manager, Adrian Man – ex Senior Brand Manager DBB, Gina Miu – Brand Manager și pe Mihaela Gongonie – ex Senior Brand Manager Spoonable.

In cadrul Romanian Effie Awards, Napolact a câștigat 8 premii consecutive în ultimii 7 ani, o performanță excepțională. Printre campaniile premiate se numără: în 2009 campania “Gusturi de demult” a primit Gold Effie, iar în 2010 a urmat alt Gold pentru campania “Prilej de răgaz”. 2011 a adus al patrulea premiu Effie printr-un Silver pentru campania “Făcut de natură, trudit de mâna omului”, pentru ca în 2012 și 2013 alte două campanii să obțină câte un Bronze Effie în categoriile food products și packaged food.

Bucuresti, 20.06.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.