castigatoare la Creativity Awards 2014
Agenţia integrată de comunicare MSPS Bucharest anunţă cu mândrie faptul că două dintre cele mai recente campanii dezvoltate pentru Piraeus Bank România, „DOT, the Social Mascot” şi “The Social Interns”, au fost premiate în cadrul ediţiei cu numărul 44 a International Creativity Awards.
“DOT, the Social Mascot”, o campanie integrată creată pentru lansarea lui DOT, mascota în social media a Piraeus Bank România, a fost recompensată cu premiul „Gold Award”, în categoria „Ambient Media – Campaign” şi iată de ce: //youtu.be/CbAi1OQzBxE.
Pe de altă parte, campania “The Social Interns”, prin care Piraeus Bank România a recrutat 3 interni pe Facebook, a câştigat distincţia „Silver Award” în categoria „Integrated Campaign”. Pentru a înţelege mai bine tot efortul implicat în această iniţiativă, iată un scurt studiu de caz al acesteia: //youtu.be/TLxPkBxgZyE.
Bucuresti, 02.06.2014