free download 78 travel guides written by experts

More than Pub in 2010

Pentru More than Pub anul 2010 a fost anul PR-ului, al creatiei si marketingului direct. Diferentele fata de anii anteriori au constat in dezvoltarea competentelor de PR si comunicare integrata ale agentiei, preluarea de clienti noi din domenii diverse: FMCG (Jana), asigurari (Signal Iduna), ONG (ActiveWatch – Agentia de Monitorizare a Presei), real-estate / constructii (Adama, Conacul Castanilor, Laboratorul de constructii), IT&C (HP), turism (Paralela 45), precum si realizarea unor co-op-uri de succes (ex. Petrom – Michelin, HP – Altex & Media Galaxy).

Printre cele mai importante conturi de PR, pentru care s-au atins rezultate frumoase, s-a numarat Groupe SEB, cu brandurile Tefal, Rowenta si Moulinex. Numai in toamna lui 2010, pe o perioada de 3 luni, s-au inregistrat 150 de aparitii mass-media, datorate comunicarii constante cu jurnalistii, proiectelor speciale si evenimentului de presa “Tefal – Sanatate si mediu”.

Un alt proiect dus la bun sfarsit cu multa munca a fost Salonul International de carte Bookfest, in cadrul caruia More than Pub s-a implicat in relationarea cu mass-media, crearea materialelor publicitare si de comunicare, precum si suport logistic la locul evenimentului. Timpul scurt de pregatire si implementare, doar o luna si jumatate, a fost invers proportional cu acoperirea mediatica a evenimentului: peste 600 de titluri de presa.

“Orasul esti tu!” a fost o campanie de informare a cetatenilor cu privire la dreptul lor la oras, prin intermediul careia ActiveWatch – Agentia de Monitorizare a Presei si-a propus sa faciliteze comunicarea dintre cetateni si autoritati, la nivelul dezvoltarii urbane durabile. Actiunile implementate au fost: relationarea cu mass-media, incheierea de parteneriate in scopul promovarii campaniei, creatie print si web, organizare dezbateri publice, optimizare website si organizare expozitie foto. Astfel ca despre „Orasul esti tu!” bucurestenii au aflat din ziare, de pe bloguri, de la radio, din autobuze, de la metrou, pe pe city-light-urile din oras, din oficiile postale – toate acestea cu buget de pana intr-o 1000 euro. 45 dintre cetateni au facut sesizari pe www.orasulestitu.ro, iar peste 1000 au devenit prietenii „Orasului” pe Facebook.

2010 a insemnat continuarea colaborarii PR cu Syscom 18 (1 an de colaborare), Groupe SEB (2 ani de colaborare) si Deichmann (3 ani de colaborare) si preluarea conturilor Signal Iduna si Clinica Metamorphosis.

In plan creativ nu am avut timp de respiro anul trecut. Fie ca a fost vorba de campanii integrate, de print, outdoor sau web, serviciile de art si copywriting au fost nelipsite fiecarui proiect. Creativii More than Pub au lucrat si la proiecte de branding sau re-branding: Tempera, Conacul castanilor, Laboratorul de constructii si Sin Media Sound.

In ceea ce priveste marketingul direct, acesta a inregistrat o stabilitate anul trecut. Am realizat 25 de campanii, am livrat 29.778 de plicuri, am trimis 37.916 e-mailuri, am vorbit cu 49.307 prospecti, iar cei in numele carora am realizat toate acestea au castigat 6.669 de clienti. Datorita bazelor de date actualizate, transmiterii feedback-urilor de la prospecti clientilor, mecanismelor bine gandite, mesajelor si graficii de impact, am ajuns sa generam 59% lead-uri de vanzari.

Pentru 2011 avem planuri mari, mai ales ca intram in 5-lea an de existenta: dezvoltarea competentelor de consultanta si comunicare online, precum si organizarea a inca unui eveniment marca More than Pub (pe langa “Marketing in Direct”, care pe 25 mai se va afla la cea de-a 3-a editie), si anume BookLand, primul targ de carte urban, in a carui succes suntem increzatori inca de la prima editie (15-17 Aprilie).

Bucuresti, 25.01.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *