Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mmd Romania a castigat premiul “Cea mai buna campanie”

din Europa de Sud-Est

Agenţia de comunicare Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, unul dintre liderii în domeniul consultanţei în comunicare din România, a câştigat premiul Best Campaign in South-East Europe în cadrul primei ediþii a European Excellence Awards pentru campania de PR a ING Fond de Pensii în România.
Mai mult de 600 de campanii au intrat în competiþie pentru Gala European Excellence Awards care a avut loc pe 13 decembrie la Berlin ºi a reunit cele mai bune creaþii europene din domeniul comunicãrii. Câºtigãtorii au fost desemnaþi de către un juriu format din specialişti în comunicare, pe baza următoarelor criterii: inovaţie, creativitate, eficienţă din punctul de vedere al costurilor şi rezultate.

Ian Herbison, Director Regional Mmd pentru Europa Centrală, a declarat: „Suntem foarte onoraţi să primim acest trofeu. Este extraordinar pentru noi şi ING să fim recunoscuţi la nivel european. Având aproape un deceniu de experienţă în consultanţa de comunicare acordată unor companii de top internaţionale şi locale din România, considerăm că acest premiu este o recunoaştere în plus a faptului că abordarea noastră – care combină experienţa globală în domeniul consultanţei cu o echipă locală de primă clasă pe fiecare dintre pieţele noastre – rămâne cea mai potrivită modalitate de a susţine companiile în demersul lor de comunicare corporativă cu factorii implicaţi şi de integrare a afacerilor pe care le derulează în România în peisajul politic şi legislativ aflat într-o continuă şi rapidă schimbare.”

Campania intensivă elaborată şi implementată de echipa Mmd România a fost lansată pe 1 martie şi va continua până în ianuarie 2008. Rezultatele preliminare arată că ING Fond de pensii a devenit lider detaşat atât din punctul de vedere al acoperirii în presă cât şi în ceea ce priveşte numărul de contracte semnate – mai mult de 1200 de articole despre pensiile private oferite de ING au fost deja publicate şi aproximativ 15.000 de noi clienţi optează zilnic pentru o pensie privată ING. Numărul de contracte a depăşit 972.000 din totalul de piaţă estimat la trei milioane de contribuabili.

Membrii echipei Mmd România care au elaborat şi au implementat campania de comunicare ING Fond de Pensii sunt: Gabriela Chiorean, Account Manager, Carmen Staicu, Senior Account Executive and Alina Chicoş, Account Executive.

Recent anul acesta, Mmd a primit titlul “Best global public relations agency of the year”, în cadrul celei de-a patra ediţii a galei anuale International Business Awards, singurul forum internaţional prin care se acordă premii de recunoaştere a excelenţei în toate domeniile de afaceri.

Bucuresti, 19.12.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.