Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Miruna Smeureanu este noul Marketing Director Coca-Cola România & Moldova

miruna-smeureanu

Coca-Cola România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, anunță o nouă schimbare în echipa de top management. Începând cu luna martie 2017, Miruna Smeureanu preia coordonarea departamentului de marketing al companiei, din poziția de Marketing Director Coca-Cola România & Moldova.

Acestă schimbare vine în linie cu strategia companiei de a recunoaște profesionalismul și dedicarea oamenilor din echipă. Miruna Smeureanu este parte din echipa Coca-Cola de 15 ani, timp în care a ocupat cu succes poziții strategice, atât la nivel local, cât și regional, în departamente precum cele de comunicare, public affairs și marketing.


Ca specialist în aceste domenii, Miruna a demonstrat că este un lider de succes, coordonând atât proiecte naționale cât și internaționale, acoperind toate brandurile din portofoliul companiei: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cappy, Fanta, Sprite, Dorna, Nestea sau Schweppes.

În aceeași măsură, bazându-se pe o vastă experiență în domeniu și punând multă pasiune în activitatea sa, Miruna a reușit să impună noi standarde de performanță în afaceri, continuând să urmărească același obiectiv și din noua poziție, printr-o nouă viziune strategică asupra brandurilor, dar și a dezvoltării echipei.

„Sunt extrem de fericită să predau ștafeta unei femei excepționale și unui profesionist desăvârșit cu care am făcut echipă de peste 10 ani. Sunt convinsă că Miruna va urma același trend ascendent, iar alături de echipă va continua să inoveze”, declară Nicoleta Eftimiu, Franchise Country Manager România și Moldova.

„Am acceptat cu bucurie să preiau acest nou rol, întorcându-mă după o perioadă destul de lungă, la un domeniu foarte drag mie, marketingul. Provocarea este cu atât mai mare, întrucât ne aflăm într-o nouă eră a comunicării de brand și ne adresăm unui consumator extrem de conectat care setează noi standarde și tendințe ale inovației. Am alături o echipă puternică și ambițioasă, care a obținut rezultate remarcabile în ultimii ani ”, subliniază Miruna Smeureanu.

Miruna Smeureanu deține o diplomă de licență la Academia de Studii Economice din București și un master în Transport și Finanțe, la City University, în Londra.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.