free download 78 travel guides written by experts

Mega Image si Interactions lanseaza o noua promotie – “Castiga un cos de picnic”

·    Proiectul constituie inca un pas catre implementarea unui program de comunicare personalizata cu consumatorii

Dupa ce au incheiat la sfarsitul lunii mai prima promotie realizata impreuna, Mega Image si Interactions lanseaza o noua promotie, “Castiga un cos de picnic”. Aceasta este adresata in special participantilor din promotia trecuta, dar ofera de asemenea, datorita mecanicii, o sansa de castig si noilor participanti. Promotia se desfasoara pe www.mega-image.ro, ca si cea precedenta, si se va incheia pe 5 iulie 2009.

Pentru a castiga un cos saptamanal de produse de picnic in cadrul noii promotii, consumatorii trebuie sa raspunda la cateva intrebari prin care le este solicitata opinia despre magazinele Mega Image. Pentru un premiu bonus, acestia pot aduce inca 3 prieteni in promotie. La randul lor, cei 3 prieteni vor avea o sansa de castig daca raspund la intrebarile din chestionar.

“Am avut rezultate excelente in promotia anterioara, peste 6 minute per consumator, timp mediu petrecut pe site rasfoind lista de produse si preturi din magazin. Din acest motiv, am vrut sa multumim tuturor participantilor prin organizarea unei noi promotii, in care vom oferi ca premii cosuri cu produse pentru picnic. Astfel, participantii se vor putea bucura de o zi de vara la iarba verde, iar noi vom putea invata din feedbackul primit de la ei ce putem imbunatati si cum putem sa comunicam mai eficient, in concordanta cu cerintele lor specifice” , a declarat Raluca Pavel, Marketing Manager, Mega Image.

Adrian Alexandrescu, Managing Director la Interactions explica: “Prin noua campanie ducem mai departe de conceptul de Customer Relantionship intre Mega Image si clientii sai. Mai mult decat un simplu mail de “Multumesc”, am transformat urmatoarea etapa de comunicare intr-o noua activitate adresata consumatorilor. In alta ordine de idei, as preciza ca, daca baza de date construita in prima promotie era deja semnificativa ca volum, dupa ce va fi imbogatita acum cu datele colectate prin noua promotie, pentru fiecare dintre ei vom putea realiza o comunicare personalizata in viitor.”

Interactions a asigurat pentru aceasta noua promotie partea de strategie, dezvoltare de mecanica si concept creativ, executii grafice si copywriting, programare si analiza de date.

Echipa care a dezvoltat aceasta campanie este formata din Raluca Pavel (Marketing Manager) din partea Mega Image si Denisa Armasu (Head of Creative Department), Razvan Radulescu (Web Designer), Petru Maran (Art Director), Catalina Ilie (Programator Web), Andreea Stan (Account Manager), Serban Jinga (Internet Marketing Specialist) si Adrian Alexandrescu (Managing Director) din partea Interactions.

Bucuresti, 10.06.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *