Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mega Image si Interactions lanseaza o noua promotie – “Castiga un cos de picnic”

·    Proiectul constituie inca un pas catre implementarea unui program de comunicare personalizata cu consumatorii

Dupa ce au incheiat la sfarsitul lunii mai prima promotie realizata impreuna, Mega Image si Interactions lanseaza o noua promotie, “Castiga un cos de picnic”. Aceasta este adresata in special participantilor din promotia trecuta, dar ofera de asemenea, datorita mecanicii, o sansa de castig si noilor participanti. Promotia se desfasoara pe www.mega-image.ro, ca si cea precedenta, si se va incheia pe 5 iulie 2009.

Pentru a castiga un cos saptamanal de produse de picnic in cadrul noii promotii, consumatorii trebuie sa raspunda la cateva intrebari prin care le este solicitata opinia despre magazinele Mega Image. Pentru un premiu bonus, acestia pot aduce inca 3 prieteni in promotie. La randul lor, cei 3 prieteni vor avea o sansa de castig daca raspund la intrebarile din chestionar.

“Am avut rezultate excelente in promotia anterioara, peste 6 minute per consumator, timp mediu petrecut pe site rasfoind lista de produse si preturi din magazin. Din acest motiv, am vrut sa multumim tuturor participantilor prin organizarea unei noi promotii, in care vom oferi ca premii cosuri cu produse pentru picnic. Astfel, participantii se vor putea bucura de o zi de vara la iarba verde, iar noi vom putea invata din feedbackul primit de la ei ce putem imbunatati si cum putem sa comunicam mai eficient, in concordanta cu cerintele lor specifice” , a declarat Raluca Pavel, Marketing Manager, Mega Image.

Adrian Alexandrescu, Managing Director la Interactions explica: “Prin noua campanie ducem mai departe de conceptul de Customer Relantionship intre Mega Image si clientii sai. Mai mult decat un simplu mail de “Multumesc”, am transformat urmatoarea etapa de comunicare intr-o noua activitate adresata consumatorilor. In alta ordine de idei, as preciza ca, daca baza de date construita in prima promotie era deja semnificativa ca volum, dupa ce va fi imbogatita acum cu datele colectate prin noua promotie, pentru fiecare dintre ei vom putea realiza o comunicare personalizata in viitor.”

Interactions a asigurat pentru aceasta noua promotie partea de strategie, dezvoltare de mecanica si concept creativ, executii grafice si copywriting, programare si analiza de date.

Echipa care a dezvoltat aceasta campanie este formata din Raluca Pavel (Marketing Manager) din partea Mega Image si Denisa Armasu (Head of Creative Department), Razvan Radulescu (Web Designer), Petru Maran (Art Director), Catalina Ilie (Programator Web), Andreea Stan (Account Manager), Serban Jinga (Internet Marketing Specialist) si Adrian Alexandrescu (Managing Director) din partea Interactions.

Bucuresti, 10.06.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.