Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mediu: consuma apa in mod mai inteligent cu Manole, maniacul cu apa

Comisia Europeană a lansat un nou videoclip viral în cadrul campaniei Generation awake!, care atrage atenția consumatorilor asupra pericolelor legate de modelele de consum nesustenabile. În videoclip apare Manole, maniacul cu apa, o găleată nevricoasă care abordează tema utilizării excesive a apei. Videoclipul conține linkuri către pagina de internet Generation Awake, un site multilingv menit să-i facă pe cetățeni să reflecteze asupra obiceiurilor lor de consum și să-i ajute să-și schimbe comportamentul astfel încât să trăiască într-un mod mai sustenabil.

În acest an vor fi lansate și alte activități în cadrul campaniei, inclusiv o nouă secțiune a site-ului care examinează amprenta asupra apei a unor produse precum jeanșii, hamburgerii sau berea. În septembrie 2012 va fi lansat un concurs video destinat publicului larg, iar la începutul toamnei vor fi organizate manifestări live pentru a inspira și a încuraja schimbarea comportamentului locuitorilor din Italia, Țările de Jos, România și Spania.

Context

Generation Awake este campania Comisiei Europene privind utilizarea eficientă a resurselor. Scopul este acela de a sensibiliza publicul cu privire la consecințele ecologice, economice, sociale și pe plan personal pe care le are utilizarea nesustenabilă a resurselor și de a declanșa schimbări în modelele de consum și în comportamentul oamenilor. În ultimă instanță, obiectivul este de a-i ajuta pe cetățeni să-și creeze reflexul de a consuma întotdeauna în mod responsabil.

De la lansarea sa în octombrie 2011, site-ul campaniei, care este disponibil în 23 de limbi ale UE, a înregistrat peste 200 000 de accesări de pagină. Videoclipul campaniei a fost vizionat de peste 1 milion de persoane, iar pagina de Facebook (https://www.facebook.com/GenerationAwake) a atras aproape 13 000 de fani. Campania a fost concepută special pentru persoanele tinere din mediul urban și familiile tinere din întreaga Uniune Europeană, nu numai pentru a-i sensibiliza cu privire la importanța utilizării eficiente a resurselor, ci și pentru a-i încuraja să-și schimbe obiceiurile.

Persoane de contact:
Joe Hennon (+32 2 295 35 93)
Monica Westeren (+32 2 299 18 30)

Pagini Utile

· Pagina de internet a campaniei:
//www.generationawake.eu/
· Pagina de Facebook a campaniei:
www.facebook.com/generationawake

Bucuresti, 22.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.