expoplast Sibiu 2019

Lowe PR si Fundaţia Principesa Margareta a Romaniei

împreună pentru o „Bătrâneţe frumoasă”

Lowe PR dezvoltă pro bono campania de comunicare pentru prima iniţiativă de amploare care îşi propune să sensibilizeze publicul larg cu privire la singurătatea vârstnicilor
Fundaţia Principesa Margareta a României a lansat pe 18 iulie campania „Bătrâneţe frumoasă” din cadrul proiectului “Voluntari – Ambasadori ai schimbării”. Această iniţiativă este prima campanie naţională de strângere de fonduri în beneficiul vârstnicilor, pentru a le oferi acestora sprijin atât material (dotarea căminelor de bătrâni, bani şi asistenţă la domiciliu), cât şi emoţional (activităţi de intergeneraţionalitate, educative, creative sau sportive).

Lowe PR vine în sprijinul fundaţiei pentru a demara pro bono o campanie de comunicare în vederea susţinerii temei principale a programului, singurătatea vârstnicilor.

„Un proverb românesc spune: cine nu are bătrâni să-şi cumpere. Ce facem însă atunci când îi avem şi nu ştim să îi preţuim…? Învăţăm! Singurătatea este o maladie socială şi cauza multor lipsuri ale vârstnicilor din România şi din lume. Nu am stat pe gânduri în momentul în care am fost invitaţi să coordonăm componenta de PR a campaniei pentru o Românie care îmbătrîneşte frumos”, declară Veronica Savanciuc, Preşedinte Lowe PR.

Campania de PR a debutat print-un eveniment de presă organizat marti, 21 iulie la Palatul Elisabeta şi prezidat de Alteţa Sa Principesa Margareta a României. Printre activităţile de PR concepute în continuare pentru susţinerea campaniei se regăsesc evenimente stradale, strategii de VIP endorsement şi media relations.

Echipa Lowe PR implicată în proiect este formata din: Diana Grigorescu– PR Manager, Alina Pavel – Senior PR Executive şi Raluca Munteanu– PR Executive şi este coordonată de Monica Botez – PR Director.

Bucuresti, 21.07.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *