Lowe PR se afla pe shortlist-ul competitiei European Excellence Award 2009, cu proiectul de rebranding ABN AMRO devine RBS Romania.
Campania este nominalizata la categoria Change Communications.
Acesta este al treilea mare success pe care il inregistram anul acesta cu proiectul de rebranding RBS dupa ce, aceeasi campanie a fost dublu premiata la Gala PR Award 2009, castigand un Golden PR Award for Excellence la categoria Comunicare Corporatista si un Silver Award for Excellence la categoria Comunicare Interna.
Bucuresti, 12.11.2009
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}
Articole recomandate:
SPOR își consolidează poziția pe piața lacurilor: un nou vizual și o nouă formulă cu proprietăți spo...
Sezamo lansează platforma Sezamo Chef printr-un concurs cu 150 de premii
De Ziua Pământului, Orange România sărbătorește 2 ani de program “Re” cu o campanie prin care oferă ...
The Group lansează Digital Data Capital – agenție de Digital Marketing și Data Science
Coșuri cadou & sustenabilitate: prin campania Verde de Paște, GourmetGIFT susține din nou protejarea...
Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din Rom...
„Plonjonul în apă de adâncime necunoscută poate duce la o viață în scaun rulant”, prima campanie de ...
Alice Books, Cărturești & AudioTribe lansează campania Mă bucur că sunt mai bine