Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lidl inaugureaza cu 118 magazine prima sa campanie de imagine

lidl

Lidl inaugurează primele 11 magazine nou construite, atât în Bucureşti cât şi în ţară, reţeaua sa din România însumând în prezent 118 magazine. Noile unităţi se deschid în oraşele: Bucureşti (2), Câmpulung, Drăgăşani, Focşani, Giurgiu, Piteşti, Şelimbăr (jud. Sibiu), Timişoara, Turda şi Zalău.

Inaugurarea noilor magazine Lidl continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţeaua Lidl fiind produse în România.

Evitând intermediarii, oferta Lidl asigură produse în același timp proaspete, de calitate și la cele mai competitive preţuri. Având acces direct la cele mai bune produse din fiecare ţară în care activează, Lidl propune clienţilor săi mărci de calitate superioară din întreaga Europă, venind direct de la producătorii din Italia, Franţa, Germania, Spania şi alte ţări.

În acelaşi timp cu inaugurarea celor 11 noi magazine, Lidl lansează prima sa campanie de imagine, axată pe evidenţierea specificurilor regionale din portofoliul său de articole. Campania de imagine va fi derulată în toate mediile de informare, atât în România, cât şi în Polonia, Cehia şi Slovacia.

Lidl va continua investiţiile în România în paralel cu crearea de noi locuri de muncă la nivel naţional. Lidl are în prezent peste 2.000 de angajaţi în reţeaua de magazine, centrele regionale de distribuţie şi în sediul central.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de ţări europene şi având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial.

Bucuresti, 06.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.