Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lenovo Romania isi extinde reteaua de distribuitori prin semnarea parteneriatului cu Lasting System

si Despec Romania

Lenovo România, în baza rezultatelor bune obţinute în ultimele trimestre reflectate din plin prin creşterea cotei de piaţă şi creşterea semnificativă a cererii prin produsele Lenovo, a decis semnarea a două noi acorduri de distribuţie cu Lasting System şi Despec România, pentru segmentul IMM-uri.

Prin semnarea acestor parteneriate, Lenovo România are ca obiective lărgirea bazei de distribuţie şi creşterea gradului de acoperire a întregului teritoriu. Pentru Lasting Distribuţie şi Despec, parteneriatele înseamnă extinderea portofoliului de vendori, cu un brand care trimestrul trecut şi-a consolidat poziţia de numărul doi la nivel mondial şi care vizează în perioada următoare locul 1 la nivel global pentru o perioadă de timp îndelungată. “Acordul cu Lasting Distribuţie şi Despec ne va permite o prezenţă şi mai accentuată a produselor Lenovo, la un număr cat mai mare de potenţiali clienţi şi într-un segment de business cu potenţial mare de creştere. Lenovo este un jucător activ în toate cele trei segmente de business, Large Accounts, SMB şi Consumer, acordând o atenţie specială segmentului SMB, datorită potenţialului oferit,” a declarat Aurel Neţin, director general Lenovo Romania, Bulgaria şi Republica Moldova.

“Angajaţi în oferirea tehnologiilor care să răspundă în timp real nevoii clienţilor noştri de a avea soluţii de afaceri eficiente şi flexibile, suntem încântaţi să adăugăm Lenovo în portofoliul nostru. Lenovo este un brand puternic în piaţă şi conferă plus valoare companiei LASTING prin produsele unice care răspund unor necesităţi identificate deja în piaţa românească”, spune domnul Horaţiu Moldovan, Preşedinte al grupului LASTING. “Putem prevedea o cerere bună a produselor Lenovo, iar prin experienţă şi expertiză vom acoperi optim această cerere, datorită reţelei noastre de parteneriate durabile”, adaugă domnul Moldovan.

"Am început colaborarea cu Lenovo din nevoia şi din dorinţa de a ne extinde, acesta fiind un proiect în care investim cu toată încrederea. Urmărind să devenim unul dintre furnizorii de top din România, ne orientăm exclusiv către revânzători, oferindu-le o gamă largă de produse, o bună logistică, cunoştinţe despre pieţele locale şi un suport continuu extins. Pentru că succesul unei afaceri depinde în primul rând de oameni, ne susţinem cu încredere partenerii, acesta fiind principiul de bază pentru întreg managementul şi angajaţii Despec Romania", a declarat Tiberiu Stanciu, Marketing & Purchase Manager Despec România.

LASTING System este unul din jucătorii importanţi ai pieţei naţionale de distribuţie, cu un rol semnificativ în zona de vest a României şi o prezenţă influentă în Bulgaria şi Republica Moldova. În urma experienţei de peste 15 ani în distribuţia cu valoare adaugată, consultanţă şi implementare a soluţiilor Business-Critical Computing, de comunicaţii şi securitatea datelor, LASTING Distribuţie are competenţele necesare pentru a susţine obiectivul producătorului Lenovo de a deveni lider mondial. Prin acest parteneriat, grupul de distribuţie LASTING vizează dezvoltarea pe segmentul întreprinderilor mici şi mijlocii, precum şi consolidarea expertizei în soluţii complexe pentru afaceri, industrie şi educatie.

Cu o experienţă de peste 10 ani în domeniul IT şi o reţea solidă de parteneri, Despec România se pune în slujba servirii revânzătorilor printr-o strategie "Dealer Only" cu cea mai largă gamă de produse IT, o buna logistică (Warehouse Management), cunoştinţe despre pieţele locale şi cu suport de marketing specific.

Decizia Lenovo România de a-şi extinde reţeaua de distribuitori are loc la scurt timp după ce Grupul Lenovo a anunţat rezultatele globale pentru primul trimestru al anului fiscal 2012-2013 (aprilie-iunie 2012), cu vânzări trimestriale globale de 8 miliarde USD, în creştere cu 35% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În acelaşi timp, profitul net pentru acelaşi trimestru a crescut cu 30 de procente faţă de anul anterior, până la 141 milioane USD, ceea ce demonstrează capacitatea companiei de a menţine o creştere profitabilă pe o piaţă dificilă.

Aflată pe locul doi în clasamentul global al producătorilor de PC-uri, Lenovo a atins cea mai mare cotă de piaţă mondială din istoria sa, de 15%, ceea ce permite companiei să obţină un avans semnificativ faţă de competitorii săi. Pe o piaţă internaţională în care livrările totale de PC-uri au scăzut cu aproape două procente faţă de anul anterior, livrările de PC-uri Lenovo în primul trimestru al anului fiscal au crescut cu 24,4 procente, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Acesta este al 13-lea trimestru consecutiv în care creşterea Lenovo a depăşit-o pe cea a industriei în ansamblu. Iar pentru al 11-lea trimestru consecutiv, Lenovo a crescut mai rapid decât oricare dintre primii patru producători de PC-uri din clasamentul global.

Tot în primul trimestru fiscal, livrările de PC-uri Lenovo în regiunea Europa/Orientul Mijlociu/Africa au crescut cu un impresionant 62.3% faţă de anul anterior, de peste şase ori mai rapid decât rata de creştere a pieţei în regiune, de 9,1 procente. Vânzările consolidate au crescut cu 62 de procente faţă de acelaşi trimestru al anului anterior în primul trimestru fiscal, până la 1.6 miliarde USD. Vânzările Lenovo în această regiune reprezintă 20% din vânzările globale ale companiei. Integrarea cu succes a preluării Medion de către Lenovo, în Germania, a ajutat compania să îşi consolideze poziţia în Europa Occidentală.

Recent, Grupul Lenovo a anunţat un parteneriat global cu funizorul de soluţii de stocare a datelor EMC Corporation. Acest parteneriat a dat startul unui program de dezvoltare a tehnologiilor server, pentru a susţine inovaţia şi a extinde capacităţile Lenovo în domeniul serverelor x86 de standard industrial. Lenovo şi EMC au agreat înfiinţarea unei companii mixte de tip joint-venture, al cărei acţionar majoritar Lenovo, şi care foloseşte anumite active şi resurse ale diviziei EMC Iomega, pentru a dezvolta şi a vinde soluţii de stocare in reţea (Network Attached Storage – NAS) către companii mici şi mijlocii din întreaga lume.

DETALIERE ÎN FUNCŢIE DE PRODUSE

Computerele laptop produse de Lenovo au continuat să aducă cea mai mare parte din vânzările globale ale companiei, generând 54 de procente din veniturile totale ale Lenovo provenite din vânzări. Acestea au reprezentat la nivel global 4.3 miliarde USD, o creştere de 23% faţă de anul anterior. Livrările globale de computere laptop Lenovo în acest trimestru au crescut cu 27% faţă de anul anterior, ceea ce a ajutat Lenovo să îşi extindă cota de piaţă cu 3,2 puncte procentuale şi să atingă un record pe piaţa laptopurilor, de 15,4 procente. La nivelul pieţei, livrările de laptopuri au rămas constante în ultimul an.

În primul trimestru al anului fiscal, Lenovo a anunţat disponibilitatea globală a noilor sale computere ultrabook, IdeaPad U310 şi U410, prezentate în campania globală “Book of Do”. Noile computere ultrabook ale Lenovo îmbină cele mai bune caracteristici ale laptopurilor tradiţionale – putere de procesare, capacitate mare de stocare şi redare audio profundă – cu estetică subtilă şi calităţile dezirabile ale tabletelor, precum pornirea rapidă, revenirea instananee din modul stand-by şi o autonomie a bateriei pe toată durata zilei de lucru.

Vânzările consolidate ale PC-urilor desktop Lenovo au crescut cu 26% faţă de anul anterior, până la 2.5 miliarde USD, adică 32 de procente din vânzările totale ale Lenovo. Livrările globale de computere de birou Lenovo în primul trimestru al anului fiscal au crescut cu 21%, pe o piaţă globală care a scăzut cu 4%. În consecinţă, cota de piaţă a Lenovo a crescut cu trei puncte procentuale, până la un nivel record de 14,4 procente.

Bucuresti, 04.09.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.