Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Laura Baldini a incheiat si 2013 in crestere puternica

Criza economică a contribuit la succesul brandului

Laura Baldini, binecunoscutul brand de colanți pentru femei, a încheiat 2013 cu o creștere substanțiala a acestei categorii, continuând să evolueze pe o tendință ascendentă de la înființare și până acum.

“Brandul Laura Baldini activează de paisprezece ani pe piața românească, făcându-și prezența din ce în ce mai simțită,” a declarat Costel Baghina, Managerul General al firmei Logitrade, importatorul colanților Laura Baldini. “Din 2008 și până în prezent cifra noastră de afaceri a crescut cu peste 330%, un ajutor nesperat venind exact de unde oricine s-ar fi așteptat mai putin: de la criza financiară a ultimilor ani care a făcut curățenie în piață și i-a determinat pe cumpărători să devină mult mai atenți la ceea ce cumpără. “Mai mult decât atât, cifra de afaceri din 2013 a fost cu aproape 70% mai mare decât în anul anterior. In acest moment suntem cu siguranță cel mai mare importator de ciorapi de damă MADE IN ITALY, concurenții noștri situându-se la mai puțin de jumatate din cifra realizată de noi“, a mai adăugat acesta.

Ritmicitatea livrărilor precum și continuitatea gamei în magazine au ajuns să-și spună cuvântul, făcând ca în majoritatea rețelelor de retail modern în care sunt prezente produsele Laura Baldini firma Logitrade să devină unul dintre furnizorii cei mai importanti din aceasta categorie: Auchan, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Mega Image, Metro, Penny, Profi, Selgros. Clientele prietene Laura Baldini își pot procura produsele din peste 1.600 de puncte finale de vânzare din întreaga țară.

Principalele ingrediente ale acestui succes remarcabil sunt calitatea foarte bună a produselor, cunoașterea preferințelor cumpărătorilor, inovația permanentă, diferențierea și politica de preț bine gândită.

Nu în ultimul rând, marketingul inovator promovat de companie a facut ca brandul să dobândească un înalt grad de loialitate. Cu aproape 14.000 de fani, pagina de FB https://www.facebook.com/LauraBaldini.ro are cele mai multe ‘like’-uri din această categorie, în timp ce site-ul //www.laurabaldini.ro/ contribuie și el la creșterea vânzărilor. La sporirea notorietății Laura Baldini au contribuit cele peste 1.500.000 de scrisori de dragoste primite de prietenele acestui brand, scrise de personalități precum Balzac, Hugo sau Napoleon, precum și colecția de curioziăți din lume, weekend-urile romantice în orașe europene de vis, reducerile instant și alte surprize plăcute oferite cumpărătoarelor.

Bucuresti, 10.06.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.