Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La 5 ani de la infiintare, Reteaua Info-Sanatate introduce in Romania standardele internationale

de masurare a eficientei campaniilor de indoor advertising

Reţeaua Info-Sănătate are începând cu luna iunie 2012 o nouă identitate vizuală, precum şi un departament de măsurare a eficienţei campaniilor de publicitate OOH – Indoor Advertising (audienţă, eficienţă, ROI), în parteneriat cu Digital Place-Based Advertising Association USA şi Nielsen România.

Reţeaua Info-Sănătate este lider de piaţă la comunicarea în spitale şi clinici medicale private. În prezent, Reţeaua este activă în 554 de spitale şi clinici private, din 122 de oraşe din România. Serviciile de publicitate OOH – Indoor Advertising includ sisteme de afişaj video de tip digital signage (ecrane LCD) şi afişaj static (click frame), amplasate în salile de aşteptare din spitale, clinici şi maternităţi. Audienţa în locaţiile Reţelei este de peste 2.000.000 de pacienţi lunar.

Noua identitate vizuală include un nou logo, o secţiune de prezentare a serviciilor în cadrul portalului info-sanatate.ro, precum şi o nouă prezentare a serviciilor. “Noua poziţionare reflectă mai bine noile servicii pe care le oferim: media planning pentru campanii de publicitate indoor în spitale şi clinici medicale, precum şi servicii de market research şi măsurare a eficienţei campaniilor de publicitate indoor”, a declarat Lector univ. dr. Ovidiu Brazdău, directorul Reţelei Info-Sănătate.

Din luna mai 2012, Reţeaua Info-Sănătate, în parteneriat cu Asociaţia Română de Indoor Advertising (ARIA), a iniţiat un proiect amplu, unic pe piaţa românească şi printre primele din Europa, care constă în configurarea standardelor de măsurare a campaniilor de publicitate OOH-Indoor Advertising şi dezvoltarea unor modele de ROI (Return on Investment).

În acest sens se vor adapta standardele internaţionale ale Digital Place-Based Advertising Association USA (DP-AA), printre ai căror membri se regăseşte şi Reţeaua Info-Sănătate. Standardele se vor discuta şi agrea împreună cu reprezentanţi ai agenţiilor de publicitate, reprezentanţi ai ARMA şi BRAT, Nielsen România, precum şi cei ai companiilor care derulează campanii de publicitate indoor.

Scopul acestui demers este de a oferi agenţiilor şi companiilor date corecte privind impactul campaniilor de Indoor Advertising din România, precum şi un model de ROI atractiv, prin realizarea unor campanii de indoor advertising eficiente adaptate la specificul fiecărui mediu de comunicare şi la specificul fiecărei locaţii.

Măsurarea campaniilor OOH-Indoor (atât cele video-digitale, cât şi cele statice, pe bază de afişe) presupune 2 etape: măsurarea indicatorilor de audienţă (audience metrics) şi măsurarea eficienţei campaniilor (indicatori de eficienţă).

Alex Larionescu, Market Research Manager Info-Sănătate oferă detalii despre aceste proceduri: “pentru prima etapă (audience metrics), Reţeaua Info-Sănătate pune la dispoziţia clienţilor săi (fără costuri suplimentare) tehnologia de măsurare electronică de ultimă generaţie TruMedia Allio, care presupune măsurarea pasivă (fără contactarea persoanelor) şi cu un grad de acurateţe extrem de ridicată a celor care vizionează reclamele şi a timpului alocat vizionării.

Pentru cea de-a doua etapă, măsurarea indicatorilor de eficienţă, Reţeaua Info-Sănătate pune gratis la dispoziţia clienţilor săi, studii pilot, bazate pe exit survey, care setează o serie de standarde de tip benchmark, privind măsurarea indicatorilor de eficienţă a campaniei. Aceste studii pot fi utilizate de către clienţi în vederea extrapolării rezultatelor de eficienţă a propriilor campanii”.

În vederea unei măsurări customizate a eficienţei oricărei campanii de publicitate (fără a apela la studiile pilot de extrapolare), utile inclusiv în măsurarea ROI, Info-Sănătate poate efectua studii de evaluare eficienţei campaniilor în parteneriat cu Nielsen România, agenţia de cercetare de piaţă parteneră.

DESPRE REŢEAUA INFO-SĂNĂTATE

Reţeaua Info-Sănătate este un proiect demarat în 2007 de Asociaţia Info-Sănătate, având parteneriate strategice cu Ministerul Sănătăţii, Colegiul Medicilor din România, Societatea Naţională de Medicina Familiei, Patronatul Farmaciştilor, Administraţia Spitalelor şi Serviciilor Medicale Bucureşti şi Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente.

Serviciile şi produsele oferite de Reţeaua Info-Sănătate sunt dedicate atât publicului larg, cât şi comunităţii medicale din România.

Servicii pentru pacienţi – publicul larg:
Indoor Advertising în sălile de aşteptare din spitale şi clinici: Digitalnet – reţeaua de digital signage, Afişaj static – panouri click-frame şi Puncte de informare – distribuţie de flyere.
Portalul info-sanatate.ro
Revista Scientific American Mind – Psihologia Azi

Servicii pentru medici – comunitatea medicală
Info-sănătate. Ziarul Comunitătii Medicale şi Ziarul Medicină de Familie
Direct marketing medical
Studiul naţional privind satisfacţia pacienţilor din spitale şi clinici
Certificare ISO şi HACCP pentru spitale, clinici şi companii.

Bucuresti, 01.06.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.