Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

KFC lanseaza campania nationala de CSR Imi place Romania curata

KFC

KFC România începe derularea programului naţional “Îmi place România curată”, un program de responsabilitate socială destinat protejării mediului prin intermediul educaţiei civice şi a conştientizării necesităţii pe care colectarea selectivă o are în cadrul comunităţilor.

“Colectarea selectivă este, în cele din urmă, o acţiune care ţine de civilizaţie. Este cam acelaşi lucru cu a strânge masa la tine acasă şi a duce gunoiul. Şi este mai mult decât atât: ceea ce face KFC prin intermediul programului “Îmi place România curată” este o acţiune de educare civică. Aşa cum dragostea trece prin stomac, educarea civică începe de la masă: dacă învăţ să strâng după mine conştient de importanţa a ceea ce fac, este probabil să învăţ şi să strâng după mine în parcuri sau pe plajă. Înseamnă că este mai probabil să învăţ să devin european şi să îmi aduc propria contribuţie pentru ca ţara mea să fie privită ca o ţară europeană.” (Cristina Porumbel, KFC România)

KFC România, primul lanţ de restaurante din categoria fast-food care oferă clienţilor posibilitatea colectării selective, va desfăşura pe întreaga perioadă a acestui an, cât şi pe parcursul anului viitor, acţiuni de conştientizare a procesului de colectare selectivă şi a necesităţii protejării mediului şi acţiuni de educare civică prin toate mijloacele pe care le are la dispoziţie.

„În primul rând o vom face prin intermediul reţelei noastre de restaurante, la nivel naţional, printr-o serie dedicată de mesaje şi acţiuni de marketing. Apoi o vom face prin intermediul mediului online, un mediu către care se îndreaptă, în prezent, o mare parte a efortului nostru de promovare. Doar pe Facebook, de pildă, avem peste 85.000 de fani. Este o audienţă potenţială către care vom îndrepta mesajele noastre. Aşa cum vom folosi şi site-ul şi blogul. Şi, nu în ultimul rând, prietenii din blogosferă şi din cadrul reţelelor sociale.” (Cristina Porumbel)

Campania „Îmi place România curată” şi-a găsit rapid susţinători în cadrul societăţii civile, fiind susţinută chiar de la lansare de nume extrem de sonore din cadrul clubului Dinamo Bucureşti – Monica Iagăr, campioană naţională la atletism şi atacantul dinamovist Liviu Ganea fiind prezenţi la conferinţa de lansare – dar şi din cadrul altor companii şi organizaţii (Luminiţa Baicu, Director în cadrul REBU şi-a arătat, de asemenea, sprijinul pentru campanie).

Bucuresti, 27.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.