free download 78 travel guides written by experts

J&B Rare si Ogilvy remixeaza limitele conventionalului

Atitudinea J&B „Start a Party” a dat tonul la petrecere consumatorilor din Romania si in acest an prin abordarea originala semnata Ogilvy Group, care a adus mai aproape de ei platforma globala J&B City Remix, desfasurata in 13 tari din lume.

In Romania, J&B si echipa Ogilvy a lansat campania City Remix in noiembrie 2011 si timp de 6 luni au continuat sa implice, printr-un mix de comunicare 360º, mii de consumatori din toata tara, care au descoperit intr-un mod neconventional potenţialul de distractie si de party din jurul lor. Prin propunerile inedite de engagement, campania a inspirat partystarterii din Romania sa trimita spontan sunetele orasului lor printr-o aplicatie online si astfel sa participe la crearea unui soundtrack unic si reprezentativ pentru Romania, realizat de DJ Optick, endorserul campaniei in Romania.

Componenta de comunicare digitala a fost preponderenta si s-a desfasurat pe pagina nou lansata a brandului pe Facebook, unde dialogul cu fanii a fost alimentat de aplicatii si mesaje in jurul ideii campaniei. Astfel, consumatorii au putut alege, in faza finala a campaniei, varianta de City Track mixata de DJ Optick care ii reprezinta cel mai mult si au sharuit-o catre prietenii lor. Mixul de comunicare a mai inclus si promovare in presa scrisa si un parteneriat special cu statia de radio Vibe FM.

Sustinerea mesajului in mediul offline a fost vizibila prin activari neconventionale City Remix Hit Squads in 5 orase din tara si de o serie de flashmob-uri organizate in spatii urbane din Bucuresti si Brasov in luna decembrie. Pornind de la vibe-ul urban, flashmoburile organizate in Centrul Vechi, intr-o statie de metrou bucuresteana si in Piata Sfatului din Brasov au demonstrat pe viu consumatorilor ideea ca exista potential de party oriunde in jurul nostru – in forfota unei piete sambata la pranz, in ritmul trenurilor pe peronul metroului ori in tensiunea unui pickhammer.

Momentul culminant si mult asteptat de consumatori a fost lansarea City Track-ului mixat de DJ Optick cu sunetele trimise de ei, in cadrul unei experiente de party neconventional. J&B City Remix Party a surprins in mod original spiritul orasului si pentru o singura, unica noapte, echipa de proiect a remixat surprinzator o locatie traditionala, dar reprezentativa pentru spatiul urban bucurestean, restaurantul de pe insula Monte Carlo din parcul Cismigiu.

Consumatori J&B, reprezentanţi ai presei, persoane publice si din show business si parteneri ai brandului au resimtit efectul surpriza al sunetelor electronice intr-un joc incandescent de proiectii de lumini pe lacul Cismigiu. Ritmul line-up-ului și experientele interactive memorabile de dans, kinect si sunete au completat vibe-ul unei experiente de party inedite.

„Totul incepe in imaginatie. Start a Party este mai mult decat o invitatie de a petrece in stil neconventional, este o atitudine care ne face sa ne depasim de fiecare data propriile asteptari. O atitudine care face ca anticiparea sa fie la fel de placuta ca participarea. O atitudine pe care echipa J&B si Ogilvy o au surprinzator de mult in comun”, a declarat Alina Praja, Marketing Manager PPD Romania.

„Succesul unei campanii este acum, parca mai mult decat altadata, masurat cu atentie in indicatori atinsi, scrisi negru pe alb. Dincolo de cifre, care vorbesc de la sine, pentru noi o campanie J&B este un impuls fresh care ne „remixeaza” in fiecare moment si redescopera in noi insine vibe-ul de party. Si cand – din cei 30 000 de fani pe care J&B i-a strans pe Facebook in doar 5 luni – multi te intreaba a doua zi dupa party «cand mai faceti unul?», senzatia este extraordinara”, adauga Oana Radu, Account Director Ogilvy Group.

Rezultatele obtinute in campania J&B City Remix au fost vizibile inca de la inceput: prin activarile Hit Squads peste 28 000 de consumatori au primit experienta City Remix in 89 de locații on-trade din 5 orașe (Bucuresti, Timisoara, Iasi, Cluj si Brasov) si peste 4000 dintre acestia au interactionat direct cu ideea campaniei prin aplicația iPad City Remix, selectand sunete urbane potrivite pentru un track de party.

Peste 300 oameni au intrat in ritmul sunetelor urbane in flashmoburile organizate in luna decembrie. 850 de fani si-au dorit si s-au inscris in aplicatia pentru o invitatie la J&B City Remix Party.

Per total s-a inregistrat o crestere spectaculoasa a numarului de fani activi pe pagina de Facebook a brandului – in primele 3 luni numarul fanilor s-a ridicat la 13 000, iar în urmatoarele 2 luni a depasit 30 000 de fani. Potrivit facebrands.ro, in luna martie pagina J&B Romania s-a situat pe primul loc in Top Growth pagini 20 000+ fani si in prezent se afla pe locul 458 dintr-un total de 16 471 pagini Facebook in RO si pe locul 13 din 48 in categoria "Bauturi Alcoolice".

Campania J&B City Remix a fost implementata si coordonata de echipa Ogilvy formata din: Oana Radu – Account Director, Julide Omer – Account Executive, Luana Roth – Social Media Specialist, Lilian Neagu – Production Manager, Corina Bompa – Copywriter, Catalin Popescu – Senior Art Director, Dani Macarie – Creative Director, Marie-Jeane Rizea – PR Manager, Alina Stanciu – Business Unit Manager, Claudia Mihalascu – PR Manager.

Echipa de brand PPD este formată din: Alina Praja – Marketing Manager, Alina Ionescu – Trade Project Manager, Raluca Sava – Brand Manager.

OGILVY GROUP ROMÂNIA
Ogilvy Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group România oferă servicii de comunicare integrată 360º – publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media – prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local – BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Ford precum şi companii cu care grupul colaborează numai în România – Tarom, Millennium Bank, Sollers PPD şi multe alte companii de renume. Astfel, Ogilvy Group România îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate.

PPD ROMANIA
PPD Romania SRL a fost infiintata in Bucuresti in anul 2006 ca o filiala 100% a Photos Photiades Distributors, lider pe piata distribuitorilor de bauturi din Cipru.
In Romania, compania activeaza pe segmentul de bauturi premium cu o colectie remarcabila de marci de alcool din categoriile spirtoase, vin si energizant, prin intermediul partenerilor sai: Diageo, Camus, Lanson, B&G Wines si Osotspa (Shark Energy Drink). Printre marcile distribuite de PPD Romania se pot enumera: Johnnie Walker, J&B Rare, Smirnoff, Baileys, Sheridans, Captain Morgan, José Cuervo, Tanqueray, Lanson Champagne, Camus Cognac, Shark Energy Drink.
www.ppd.com.ro


Bucuresti, 26.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *