Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Jazz puncteaza doua EFFIE din doua inscrieri

Eficienta maxima pentru Jazz luni la decernarea premiilor EFFIE. Agentia de publicitate a castigat doua premii Bronze Effie pentru “Seiful Lays” in categoria “Snacks, Confectionary & Deserts” si pentru campania “Cand este important pentru tine”, client Provident, in categoria “Financial Services”. Astfel, agentia a dovedit o eficienta maxima prin castigarea a doua trofee din tot atatea campanii inscrise.

Premiile sunt cu atat mai importante pentru Jazz cu cat marcheaza si prima participare a agentiei la EFFIE Awards, festival ce premiaza eficienta in comunicare.

Promotia castigatoare “Seiful Lays” s-a bucurat de un mecanism elaborat si interesant, care si-a dorit din start sa continue campania de succes realizata in 2012.

“Promotia “Seiful Lay’s” face parte dintr-un serial mai lung care deja se difuzeaza de 3 ani incoace.

Ne impresioneaza si pe noi, autorii acestui serial ca am reusit sa reinventam in fiecare an aceasta promotie, sa inovam la nivel de mecanica si comunicare, si sa aducem rezultate peste masura brandului Lay’s atat din perspectiva vanzarilor cat si din cea a indicatorilor de brand. Ne bucuram nespus ca aceasta promotie din 2013 “Seiful Lay’s” nu a avut numai premii de dat (asa cum spune si coloana sonora din spot “am bani de luat , premii de castigat” ) ci a si adus un premiu atat de dorit in cadrul festivalului Effie. Multumim echipei Lay’s si echipei de la Graffiti pentru castigarea acestui premiu.”, a declarat Diana Benko, Partner & BTL Director Jazz.

„Promotia cu bani in punga este un proiect Lay’s pentru care atat clientul cat si agentia muncesc foarte mult, din ce in ce mai mult de la an la an. Seiful cu bani din 2013 a fost gandit bine si executat frumos. Valiza cu bani de anul asta este si mai buna si am mari sperante la un Effie la anul”, a afirmat la randul lui Valentin Suciu, Creative Partner.

Echipa Lay’s castigatoare este formata din : Alina Imbrea – Marketing Manager East Balkans Snacks, Iulia Dobre – Group Brand Manager Lay’s, Gabriela Ionescu – Brand Manager Lay’s, Alexandra Busuioc – Jr. Brand Manager Lay’s, Diana Benko – Partner, Valentin Suciu – Creative Partner, Alexandra Mitoi – Senior Copywriter, Octavian Belintan – Senior Art Director, Raluca Matei – Art Director .

Intr-o categorie la fel de dificila si de competitiva precum si cea in care a concurat campania Lay’s, Provident a reusit sa impresioneze prin rezultate si idee. Noua platformă de comunicare pentru Provident a fost lansată cu succes in vara anului 2013 şi si-a propus incă de la inceput să vorbească despre oportunităţile, dorinţele oamenilor şi cum pot deveni acestea realitate, chiar in contextul unei situaţii financiare mai dificile sau a unui context economic mai puţin favorabil.

“Provocarea tuturor a fost de a gasi inspiratia pozitiva intr-un model de afaceri care frecvent se confrunta cu prejudecati, mai ales in randul celor care nu au avut o experinta directa cu Provident. Fiecare din campanii pleaca de la o abordare profund umana – pentru oameni cel mai important este ceea ce fac cu banii pentru ei si pentru cei dragi. Si acest adevar l-am descoperit in multe din cele peste 6000 de testimoniale ale clientilor Provident. Oameni care in ciuda dificultatilor financiare chiar faceau pasi concreti catre o viata mai buna. Ne bucuram pentru acest rezultat si ii multumim clientului pentru viziune si pentru increderea cu care ne-a sustinut”, a declarat Loredana Banica, Client Service Director.

“In ultimii ani, am intalnit unii oameni din industrie care priveau clientul nostru cu neincredere neuitandu-se mai atent la modelul de business Provident. Multumita schimbarii in comunicare pe care am inceput-o in 2013 impreuna cu Ina Negoita, Marilena Barliga si echipa de marketing Provident, din ce in ce mai multi oameni de pe strada considera ca Provident este o companie de incredere, cu care sunt mandri sa se asocieze. Si ma bucura faptul ca juriul nu a fost influentat de o perceptie subiectiva si a acordat un Effie Provident-ului intr-o categorie foarte competitiva”, a concluzionat Valentin Suciu.

"Cea mai mare bucurie este ca cele 2 premii sunt castigate alaturi de cei mai vechi clienti ai nostri. Pentru Lay’s lucram din prima zi, iar pentru Provident din prima jumatate de an. Si fiecare nou proiect demonstreaza ca rezultatele vin atunci cand exista incredere, talent si perseverenta. Ne pregatim deja pentru Effie 2015!" , a spus Irina Pencea, Partner.

Echipa Jazz castigatoare este formata din: Ina Negoita – Director Marketing, Marilena Barliga – Senior Marketing Manager, Valentin Suciu – Creative Partner, Loredana Banica – Client Service Director, Roxana Panaitescu – Senior Copywriter, Catalin Baciu – Art Director, Georgiana Neacsu, Senior Account Executive.

Castigatorii celei de-a unsprezecea editii a Romanian EFFIE Awards au fost premiati in cadrul Galei care a avut loc pe 16 iunie la Ateneul Roman.

Bucuresti, 18.06.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.