Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Intre 26 iulie si 1 august, Festivalul de publicitate neconventionala ADfel se intoarce La Motoare

ADfel, festivalul de publicitate neconventionala organizat de IQads si 24-FUN, revine in cea de a cincea editie cu Grand Spoof, ADfel Galleries, Ziua Culturala, Atelierele ADfel si numeroase alte ocazii supriza de promovare a gandirii alternative in publicitate si a metodele neconventionale de interactiune dintre barnduri si consumatori.

Festivalul este programat pentru perioada 26 iulie – 1 august, pe terasa La Motoare, din capitala.

Ca in fiecare an, ADfel va gazdui pe parcursul celor 7 zile brandurile pregatite sa demonstreze cum se poate face publicitate simplu si eficient, fie prin intermediul executiilor neconventionale, fie prin activitati creative generate la fata locului, transformand, astfel, comunicarea de brand in divertisment si interactionand cu tinerii – publicul tinta cel mai pregatit sa “traiasca publicitatea pe propria piele”, vizat in majoritatea strategiilor de comunicare.

Participantii la ADfel vor avea parte de surprize noi anul acesta, dar si de activitatile deja consacrate ale festivalului: Grand Spoof – concursul de parodii dupa reclame; ADfel Galleries – expozitia cu cele mai bune executii neconventionale realizate de agentii locale si internationale de publicitate; Ziua Culturala – dedicata brandurilor culturale si sociale care vor demonstra ca neconventionalul in publicitate nu este constrans de bugete mici sau de lipsa agentiilor; Atelierele ADfel – programul de traininguri intensive pentru cei care isi doresc sa lucreze publicitate.

In plus, organizatorii au pregatit anul acesta Suplimentul ADfel, un ghid de prezentare a festivalului si de ilustrare a fenomenului neconventionalului in Romania si in lume, suplimentul fiind distribuit impreuna cu revista 24-FUN.

In cifre, pana in acest moment, festivalul ADfel a insemnat peste 70 de branduri angajate in actiuni neconventionale si mai mult de 20.000 de oameni prezenti la fiecare editie, care s-au jucat cu peste 150 de idei implementate pe teresa La Motoare.

Istoria editiilor ADfel de pana acum poate fi urmarita pe blog.IQads.ro, dar si pe site-ul evenimentului www.ADfel.ro.

ADfel beneficiaza de sustinerea media a grupului Realitatea-Catavencu – prin intermediul produselor Realitatea TV, The Money Channel, Radio Guerrilla, Money Express, Academina Catavencu, REALITATEA.NET, MONEY.ro, Eliberadio.ro; si a urmatorilor parteneri: 24-FUN, Playboy, Men’s Health, Tabu, Trilulilu, Metropotam, Feeder, MVcom, Cocor Media Channel, ZOOM si OOPS.

Mai multe informatii legate de editia de anul acesta a festivalului ADfel vor fi disponibile pe site-ul evenimentului, www.ADfel.ro, pe pagina de Facebook ( Facebook.com/ADfel ) si cea de Twitter ( Twitter.com/ADfel )

Bucuresti, 09.06.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.