Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Interviu Dan Negru,: „Eu am fost norocos, am prins vremurile consumului uriaș de televiziune”

Dan Negru va prezenta şi în acest an Revelionul Starurilor la Antena 1, aşa ca i-am adresat câteva întrebări cu privire la emisiune, succes, construirea brandului personal şi la televiziune în general.

Revelionul Starurilor este deja o tradiție la Antena 1. Este, totodată, și munca unei echipe întregi. Câți oameni sunt implicați în aceste filmări care au făcut din acest maraton un program de succes? În cât timp se realizează emisiunea (cu pregătire, filmări, montaj etc.)

Depinde de la o echipă la alta. În cei 17 ani de revelioane am muncit cu echipe diverse, nu există o constantă. În general, show-ul se filmează în două zile consecutive, apoi urmează câteva zile de montaj. Pregătirea începe cu câteva luni în avans. Motivul pentru care revelioanele sunt înregistrate, peste tot în lumea asta, sunt costurile vedetelor. E greu să blochezi Revelionul atâtor celebrități care au deja contracte semnate pentru noaptea respectivă. Costurile ar fi uriașe. E mai simplu să filmezi cu câteva zile în avans.

interviu Dan Negru

Cât de greu este să realizezi un asemenea program? – pentru cei care se gândesc că ar dori să prezinte ori să facă parte din echipa tehnică, peste ani, un Revelion.

Eu pot sa vorbesc doar în numele meu. Nu e deloc ușor. E un maraton fizic, în primul rând, pentru că sunt vreo 25 de ore de filmări și  moderatorul trebuie să fie prezent în toate, spre deosebire de invitați, care au momentul lor și pleacă. Deci, efortul fizic în primul rând e uriaș. Eu beau vreo 15 litri de apă în cele două zile de filmare.

Care dintre filmările de Revelion de până acum te-au solicitat cel mai mult?

N-am un clasament anume, am avut totuși un Revelion, prin 2005, la care am filmat trei zile. Țin minte și acum epuizarea de după. Dar a meritat, a făcut cifre uriașe de audiență.

Anul acesta au existat ceva peripeții la fimări?

Au fost multe, dar n-aș vrea să intru în intimitatea vedetelor protagoniste. Într-un an am povestit o pățanie de la un revelion de-al meu în care era implicată o celebritate și apoi omul s-a supărat pe mine că i-am dezvăluit povestea de la fimare. A fost o lecție bună.

Ce fel de divertisment crezi că își doresc oamenii să vadă în noaptea de Anul Nou?
Cel pe care-l ofer eu, ha,ha…

Ce ţi-ar plăcea ţie să vezi la TV în noaptea de Anul Nou? Cum ar arăta Revelionul ideal de la televizor pentru Dan Negru? Ce ar include – şi în ce ordine?

I-as sfătui pe toti cei care pot să nu facă Revelionul cu mine, adică să stea departe de televizor măcar în noaptea de Anul Nou. E bine ca măcar uneori să lăsam televizorul închis și să ne găsim prieteni, rude cu care să vorbim, așa cum nu facem în timpul anului.

De 17 ani, la Antena 1 e Revelionul Starurilor, iar de câțiva ani este un revelion al măștilor. Veți continua și anul acesta tradiția  din ultimii ani?

Am avut diferite formate de Revelion în anii ăștia și în ultimii patru mergem pe varianta măștilor care a prins bine la public. Da, o să continuăm varianta asta, pentru că nu sari din trenul care merge.

Ce invitați vor fi anul acest în programul de Revelion?

Din toate categoriile, de la politică la sport, de la muzică la teatru. Secretul e să nu ai invitați previzibili și asta am reusit anul ăsta. Vor fi unii la care nu te aștepți.

Cum sunt aleşi invitaţii? Cărei audienţe i se adresează Revelionul?

Evident că se adresează celor care stau acasă în noaptea de Revelion si au televizorul deschis. Secretul e să fie un program ușor digerabil, în care să poți să intri și să ieși oricând în timpul nopții.

Ce îți dorești de la anul următor?

Nimic mai mult decât a fost anul ăsta. Și sănătate, în primul rând, mie și alor mei…

Cum a ajuns Revelionul Starurilor în topul audienţelor? Ce modalităţi de promovare s-au folosit? Ce crezi că „atârnă” cel mai mult?

Acu’ 17 ani, când am început aventura revelioanelor, batalia în audienta pentru noaptea de revelion era mult mai blândă, pentru că nu existau atâtea posturi de televiziune în piață. Acum oferta e uriașă. Cred că atunci mi-am consolidat brandul de Revelion, în vremea în care oferta era mult mai mică, eram doar câțiva la televizor și consumul tv era mult mai mare. Azi e tot mai greu să devii un brand în televiziune, tocmai din cauza ofertei uriașe.

Cât contează brandul Dan Negru pentru succesul programului?

Habar n-am. Știu doar că în ăștia 16-17 ani n-am lipsit niciodată din el.

Şi, pentru că veni vorba, cum ai construit acest brand în timp? Fiind un site de marketing – imagine, comunicare şi relaţii publice, ne-am bucura să aflăm paşii prin care ai ajuns în top. Cum se construieşte imaginea unei vedete – cum s-a construit imaginea Dan Negru?

Depinde de perioade. Răduleasca, Andreea Marin, Călinescu au avut șansa construirii brandului în vremea în care televiziunea conta în preferințele publicului. Azi e complicat, sunt zeci de oferte pe seară, inclusiv televiziunea vine cu zeci de posturi TV. Eu am fost norocos, am prins vremurile consumului uriaș de televiziune. Nu mai e o opțiune interesantă televiziunea, în ziua de azi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *