Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Interes major pentru partida Romania – Ucraina transmisa aseara de TVR 2

TVR2

Aproximativ 1,5 milioane de telespectatori au urmărit loviturile de departajare

Meciul de fotbal România – Ucraina desfăşurat în Cipru şi transmis marţi, 8 februarie, în direct la TVR 2, a înregistrat audienţe foarte bune, postul fiind lider de piaţă (la nivel naţional şi urban) pe parcursul reprizei a doua.

Astfel, în intervalul 21:29 -22.30, la nivel naţional, peste un milion de telespectatori (mai precis 1.021.000) au urmărit  meciul, fiind înregistrat un rating* mediu de 5% şi o cotă medie de piaţă** de 11.2%. Pe target urban, rating-ul mediu a fost de 5,8% şi cota medie de piaţă de 12,5%.

Cea mai mare audienţă a partidei a fost înregistrată în ultimul minut de joc (22.30), când scorul final era stabilit prin loviturile de departajare. În acel moment, la nivel naţional se înregistrau 1.510.000 de telespectatori, reprezentând un rating de 7,5% şi o cotă de piaţă de 18,5%.

Pe intervalul de difuzare a meciului (20.30 – 22.30), TVR 2 a urcat în top 3 al celor mai urmărite programe tv, ocupând locul doi pe target urban şi locul trei pe naţional şi comercial. Întreaga partidă a fost urmărită la nivel naţional de un număr mediu de 833.000 de telespectatori, ceea ce reprezintă un rating mediu de 4,1% şi o cotă medie de piaţă de 8,7%.

Astăzi, 9 februarie, TVR 2 va transmite în direct de la ora 20.30 meciul România – Cipru, cea de-a doua partidă amicală pe care echipa noastră o susţine în cadrul Cyprus Cup. Partida va fi comentată de Marian Olaianos.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

**
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Bucuresti, 09.02.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.