Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Incepe Grand Spoof 2012, competitia de parodiat reclame

Au început înscrierile pentru cea de-a şasea ediţie a singurei competiţii de parodiat reclame din România, Grand Spoof. Ediţia acestui an este oferită de Ciuc Premium care amintește participanților că “Doar ideea contează.”

Acest exerciţiu de creativitate este adresat pasionaţilor de publicitate, care sunt invitaţi să reinterpreteze ironic reclamele pe care le apreciază sau, dimpotrivă, pe care le urăsc şi să le înscrie până la data de 15 iulie 2012, ora 23.59, pe platforma The Creator la următorul link:  www.thecreator.ro/GrandSpoof2012. Tot la această adresă sunt disponibile mai multe informaţii despre competiţie, lucrările admise, precum şi regulamentul Grand Spoof 2012.

Jurizarea va avea loc în perioada 18 iulie – 8 august 2012, când lucrările vor fi evaluate pe de o parte de personalităţi din domeniul publicităţii şi al comunicării şi de către publicul larg, pe de altă parte, care poate vota lucrările favorite prin intermediul paginii de competiţie www.thecreator.ro/GrandSpoof2012.

Cele mai bune 2 parodii înscrise vor fi premiate cu 4.000 de lei brut (premiu oferit de juriul profesionist) şi cu 3.000 de lei brut (premiu oferit în urma votului online).

Pe lângă cele 2 premii, realizatorii primelor 10 scurtmetraje, conform votului profesioniştilor şi al publicului larg, îşi vor putea vedea creaţiile proiectate pe data de 16 august la ADfel.

Ediția din acest an este susținută și va fi prezentă pe 220.ro, într-o secțiune specială dedicată competiției.

Ce este un spoof?

Un spoof, în cadrul aceste competiții, este definit ca o parodie ce face referire la o reclamă cunoscută, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte mărci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simplă parodie. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclamă comparativă (ilegală în România), ci recreează în mod original elemente care amintesc de reclama iniţială, pentru a le reinterpreta şi pentru a crea un nou sens.

Bucuresti, 14.06.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.