free download 78 travel guides written by experts

In urma unei licitatii castigate de MedicOne si GolinHarris la inceputul anului, GolinHarris a creat

“Labirintul inimii” pentru lansarea MegaRed in Romania

GolinHarris a organizat evenimentul de lansare MegaRed – un supliment alimentar inovator de la Reckitt Benckiser, compania OTC nr.1 în România. Evenimentul reprezintă prima activitate desfășurată de agenție pentru acest brand, ca urmare a câștigării de către GolinHarris și Medic One a licitației organizate la începutul acestui an pentru serviciile de comunicare a lansării MegaRed.

Conceptul creativ propus de GolinHarris pentru această lansare s-a bazat pe implicarea activă a participanților, care au fost invitați să exploreze, aproape palpabil, stările prin care trece zilnic inima lor.

“Emoție, bucurie, furie, nervozitate – sunt emoții pe care le simțim aproape în fiecare zi, dar ritmul alert de viață ne determină să uităm de numeroasele efecte pe care le pot avea asupra organismului nostru. Inima este centrul tuturor emoțiilor și este afectată zilnic de stilul nostru de viață, indiferent de locul de muncă sau de starea de sănătate. Tocmai de aceea, este important să o îngrijim corespunzător și să prevenim eventualele probleme. Conceptul propus de GolinHarris pentru lansarea MegaRed a explicat într-un mod inteligent, dar ușor de înțeles, beneficiile pe care le asigură produsul nostru, iar interesul din partea reprezentanților media arată că am reușit să îi facem să le înțeleagă și să le transmită mai departe“, a declarat Rodica Frăsineanu, Brand Manager Gaviscon și MegaRed pentru Europa de Sud-Est.

Suplimentul alimentar adus pe piața locală de Reckitt Benkiser conține o nouă generație de Omega-3, pe bază de ulei de Krill, care contribuie la funcționarea normală a inimii și aduce numeroase beneficii față de suplimentele bazate pe uleiul de pește.

Peste 40 de reprezentanți ai presei au fost prezenți la evenimentul de lansare, echipa GolinHarris pregătind pentru aceștia un labirint de emoții, pentru a-i ajuta să înțeleagă modul în care se comportă inima în diferite situații întâlnite în viața de zi cu zi. În camera factorilor nocivi, sunetul alert al bătăilor inimii a fost amplificat prin fum și prin mesaje obsesive precum „deadline”, „urgent”, „ia copilul de la grădiniță” sau „ședință”. În camera dragostei, bătăile inimii au avut un alt ritm datorită lumânărilor, florilor, șampaniei și pozelor tematice. În final, oaspeții au ajuns în camera naturii, acolo unde inima era complet relaxată și bătea într-un ritm normal.

„Jurnaliștii le-au cam văzut pe toate. Tocmai din acest motiv, pentru a avea impact, un eveniment de lansare trebuie să îi surprindă, să le atragă atenția și mai ales să îi implice în poveste. Toate acestea, păstrând un focus clar pe mesajele cheie ale produsului. Am fost bucuroase să găsim în Reckitt Benckiser un partener curajos, care a susținut ideea elementului memorabil. Rezultatele acestei acțiuni ne arată că e mereu de preferat să mergi pe căi nebătătorite”, a spus Alina Popa, Head of Consumer Division, GolinHarris.

Echipa Reckitt Benckiser a fost formata din Rodica Frăsineanu (Brand Manager Gaviscon și MegaRed Europa de Sud-Est) și Mirela Grigore (Category Manager Healtchare, Europa de Sud-Est), echipa GolinHarris implicată în proiect a fost coordonată de Alina Popa (Head of Consumer Division) și a fost compusă din Roxana Dibă (Manager), Oana Popescu (Senior Events Associate) și Teodora Văcariu (Senior Media Associate), iar Dr. Oana Cociașu (Managing Partner) și Corina Șofariu (Account Director) au reprezentat MedicOne.

Bucuresti, 12.06.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *