expoplast Sibiu 2019

iLeo mixeaza bloggerii pentru Doncafe Mixes

Primul proiect cu care debuteaza campania de promovare pe online pentru Mixurile Doncafe

iLeo Buzz semneaza campania de lansare a marcii Doncafe Mixes pe online, campanie care face parte dintr-un efort de comunicare comun, ce a implicat mai multe entitati ale grupului Leo Burnett. Mesajul campaniei “Este greu sa gasesti un mix bun” a fost translatat in mediul interactiv, in primul rand, prin realizarea website-ului www.mixes.ro. Site-ul isi propune sa creeze o experienta interactiva a mixurilor de tot felul. Principala propunere este un instrument pe care vizitatorii il pot utiliza pentru a realiza diverse combinatii, rezultatul acestora fiind un filmulet nonconformist. Noutatea consta in varietatea combinatiilor si rezultatelor, dar si in faptul ca este primul site ce “genereaza” continut video printr-un mecanism inedit, ce permite un numar impresionant de combinatii, mixuri.

“Partea de promovare on-line debuteaza cu o campanie inedita pe bloguri. Aceasta campanie a aparut in urma unei discutii pe care am avut-o cu Razvan Matasel, in momentul in care cautam diverse solutii pe diverse medii. Ne-am gandit atunci ca, pentru a dramatiza eficient conceptul de mix gresit pe internet, ar fi foarte interesant sa gasim o cale sa combinam stiluri si abordari diferite pe acest mediu. De aici am ajuns la blogosfera si la ideea de a-i convinge pe blogeri ca intr-o anumita zi, fiecare sa isi scrie posturile pe un alt blog, mixand in acest fel o parte importanta a blogosferei” declara Cosmin Nastasa, media director la iLeo.

Astfel, pentru o zi, pe 4 septembrie, un grup important din blogosfera a acceptat sa posteze subiecte obisnuite pe alte bloguri decat cele personale, alegerea lor facandu-se pe o anumita incompatibilitate intre stilurile jurnalistice ale autorilor. In felul acesta incercam sa transmitem targetului, experienta reala a ceea ce poate insemna un mix nereusit.

“iLeo Buzz si-a propus de la inceput sa utilizeze intr-un mod inovativ si diferit acest mediu, sa aduca implicare si naturalete in modul in care este folosita media si sa transforme suportul media in generator de comunicare. Alaturi de initiativele noastre de la inceputul anului precum World Vision si Fiat 500 credem ca aceasta campanie este inca un exemplu despre felul in care evolueaza comunicarea si demonstreaza ca acest mediu ofera un suport extraordinar pentru solutii inovatoare de comnicare.”, adauga Cosmin Nastasa.

Campania on-line a debutat cu proiectul “blog mix” pe 4 septembrie si va dura 2 luni, urmand ca pe parcursul desfasurarii ei sa existe si alte suporturi de online activate neconventional.
 
Condusa de Cosmin Nastasa din pozitia de Media Director, echipa iLeo Buzz este formata din 3 oameni si desfasoara in prezent proiecte pe branduri precum GE Money, Autoitalia, Prigat, World Vision, Dracula Holdem, Harley Davidson.

Bucuresti, 08.09.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *