free download 78 travel guides written by experts

Ogilvy animeaza cea de a treia editie Anim’est

Ogilvy semneaza campania de promovare a celei de-a treia editii a Festivalului International de Animatie si Film Anim’est, care va avea loc intre 3 si 12 octombrie in Bucuresti.

O idee mai putin conventionala. Suspans. Cei de la Anim’est sunt incantati si dau verde la campanie. Urale. Munca. Ideea se transforma pe zi ce trece intr-o campanie integrata. Adrenalina. Apar din ce in ce mai multe materiale neconventionale.
Suspans, adrenalina, munca, urale, suspans, munca. Asa incepe povestea campaniei integrate realizata de Ogilvy pentru Anim’est, campanie ale carei coordonate combina TV, radio, presa, online, innovative media si one-to-one communication cu cel mai mare entuziasm din partea echipei de creatie.
Piesa de rezistenta a campaniei este spotul tv Sheep, filmat la o stana autentica din zona Padina – Bolboci si realizat de catre casa de productie SmartFilm Production, in regia lui Hypno.
Povestea mizeaza exact pe ceea ce presupune realizarea unui film de animatie – viziune, ingeniozitate si indemanare, imbinate cu umor, originalitate si culoare locala.

Singurul festival de film de animatie din Romania si unul dintre putinele de acest gen din Europa Centrala si de Est anunta o editie cu totul si cu totul speciala, mai competitiva si mai neconventionala in toate cele 5 sectiuni – lung-metraj international, scurt-metraj international, film romanesc, film studentesc, videoclip&advertising. Festivalul reuneste peste 300 de proiectii de scurt si lungmetraje, filme premiate la marile festivaluri, majoritatea in premiera in Romania, videoclipuri de renume, workshopuri provocatoare pentru animatia europeana si in jur de 50 de invitati straini, printre care Bill Plympton, nominalizat de 2 ori la Oscar si titular a doua premii pentru animatie la Cannes si alte doua la Festivalul International de la Annecy.

“Festivalul creste si aduce an de an in atentia publicului romanesc jucatori de cea mai inalta clasa la acest capitol. Promovarea trebuie sa fie pe masura, iar ideea celor de la Ogilvy a fost exact ceea ce ne-am fi dorit, doar ca mai bine”, declara Vlad si Mihai, organizatorii Anim’est, adaugand: “restul materialelor, la fel de fresh, amuzante si indraznete ca si spotul tv,  au condus frame by frame la o relatie client-agentie la fel de neconventionala ca si campania”. 

“Anim’est-ul avea nevoie de promovare, noi aveam o idee. Si Anim’est-ului ii venise o idee, dar i-a placut mai mult ideea noastra.
Restul e, ca sa spun asa, executie. Iar spotul nu e decat inceputul unui sir lung de executii mai mult sau mai putin conventionale. Toate vorbesc despre animatie ca tehnica si despre bucuria pe care ea o provoaca. Nu stiu pe nimeni care sa nu fi animat pe coltul din dreapta al caietului macar omuleti care merg. Si nu stiu pe nimeni care sa nu se fi bucurat facand asta.
Cam asa ne-am bucurat si noi lucrand pentru Anim’est si cred ca lucrul asta se vede in tot ce-am facut”, afirma Dani Macarie, Creative Director Ogilvy.

Cei care au pus in miscare campania celei de a treia editii Anim’est sunt Vlad Ilicevici – Executive Director si Mihai Mitrica – Festival Director, din partea Este’n’Est si Catalin Popescu – Senior Art Director, Corina Bompa – Copywriter, Albert Nica – Executive Creative Director, Dani Macarie – Creative Director, Vasile Alboiu – Digital Creative Coordinator, Anca Nita – Account Manager, Alexandra Theodorescu – Client Service Director, Lilian Neagu – Production Director, Dan Draghicescu – AV Producer si Oana Boghici – AV Producer, din partea Ogilvy Group.

Bucuresti, 08.09.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *