Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

IAA Global: Este nevoie de un dialog pe marginea OUG 25/2013

Pentru prima dată în istoria board-ul global al International Advertising Association, acesta s-a reunit în România, pentru a discuta despre efectele Ordonanței de Urgență 25/2013 asupra industriei de publicitate și comunicare din România, dar și pentru a participa la cea de-a șasea ediție Premiilor de Excelență IAA.

În cadrul conferinței de presă prilejuită de această ocazie, Faris Abouhamad, Președinte și Chairman al Board-ului IAA Global și-a exprimat încrederea că forma actuală a OUG 25/2013 va fi rediscutată în Parlament și că în cadrul acestui proces va exista un dialog cu actorii din piață din care va rezulta o lege care să servească interesele ambelor părți.

“Am decis să avem această întâlnire în România tocmai pentru a ne exprima sprijinul pentru industria locală care a avut de suferit ca urmare a Ordonanței din aprilie 2013. Astfel de iniţiative nu reprezintă o premieră la nivel global, dar noi, IAA, am fost mereu alături de membrii noștri și ne-am arătat întotdeauna disponibilitatea de a discuta cu autoritățile pentru a găsi cele mai bune soluții”, a declarat Faris Abouhamad.

De asemenea, Michael Lee, Managing Director al IAA Global, a explicat faptul că orice inițiativă de reglementare care nu este discutată cu cei care reprezintă subiectul reglementării este menită să eșueze. “Dacă există puncte divergente între o industrie și autorităţile primul pas este ca cele două parți să se aşeze la masă și să discute. În Franța a existat un episod similar cu cel din România, dar acolo autoritățile au acceptat dialogul cu industria iar astfel legea a început să funcționeze” , a declarat Mihael Lee.

Mihai Bârsan, Președinte al Comitetului Director IAA România, s-a arătat încrezător în faptul că autoritățile se vor angaja într-un dialog cu industria, arătând că valoarea adăugată pe care industria de comunicare și publicitate o aduce în economie. “ Impactul publicității asupra economiei este mare, spre exemplu, în Marea Britanie, pentru fiecare liră investită în această industrie Produsul Intern Brut crește cu 6 lire. În România, consumul gospodăriilor reprezintă 70% din PIB, deci creșterea economică depinde de consumul intern, iar publicitatea reprezintă unul din instrumentele prin care putem genera acest efect”, a declarat Mihai Bârsan.

Bucuresti, 25.02.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.