Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Hilton Worldwide sarbatoreste Ora Pamantului si un stil de viata sustenabil, prin proiecte derulate

in intreaga lume

Pentru al patrulea an consecutiv, sute de hoteluri și proprietăți în regim time-share ale Hilton Worldwide din întreaga lume vor sărbători Ora Pământului sâmbătă, 29 martie, între 20:30 şi 21:30. Pentru a marca momentul, hotelurile vor închide luminile şi vor organiza diverse proiecte pentru oaspeţii lor, demonstrând astfel angajamentul pentru un stil de viaţă sustenabil şi protejarea planetei.

Printre evenimentele ce vor avea loc în hotelurile Hilton din întreaga lume se numără:
· Stingerea luminilor exterioare principale şi a inscripţiilor luminoase de pe acoperişurile clădirilor
· Diminuarea intensităţii luminii în holul interior şi în zona recepţiei
· Cina servită oaspeţilor la lumina lumânărilor, cu meniuri și cocktail-uri a căror preparare presupune emisii de carbon scăzute
· Sesiuni de muzică acustică, incluzând muzică clasică şi jazz, derulate în întuneric
· În plus, proprietăţile DoubleTree by Hilton vor pregăti mai multe evenimente pentru tineri, în cadrul campaniei Teaching Kids to Care. Printre acestea se numără confecţionarea unor lanterne reciclabile din sticlă, decorarea unor lumânări şi alte iniţiative educative captivante, care vor sublinia cum pot copiii să ajute mediul şi să devină adevăraţi super eroi pentru planeta noastră
· De asemenea, proprietăţile Hilton Hotels & Resorts vor organiza numeroase activităţi dedicate tinerilor, inclusiv vizite educative în şcoli, pictură pe faţă, chestionare pe teme legate de sustenabilitate şi concursuri de confecţionare de obiecte artistice din materiale reciclabile

"În contextul în care turismului continuă să ia amploare în întreaga lume, Hilton Worldwide caută noi metode de a reduce consumul de energie, asigurându-le în acelaşi timp experienţe extraordinare oaspeţilor săi," a declarat Maxime Verstraete, Vice President, Sustainability, Hilton Worldwide. "Stingând luminile şi implicându-i pe oaspeţii noştri în diverse alte activităţi, participarea noastră la Ora Pământului devine o oportunitate unică prin care portofoliul de branduri Hilton Worldwide să transpună în realitate angajamentul nostru pentru un stil de viaţă sustenabil."

Inițiat de WWF, proiectul "Ora Pământului" a început în 2007 ca un mod prin care indivizii, instituţiile şi companiile să demonstreze că nişte paşi foarte mici pot avea un impact semnificativ în eforturile noastre împotriva schimbării climei. Acest efort derulat la nivel mondial a început în Sydney, Australia, când peste două milioane de persoane au stins luminile timp de o oră şi astfel au redus consumul de energie al oraşului cu peste 10%. Ideea s-a transformat într-o mişcare globală în 2008, când au participat peste 50 de milioane de persoane, iar astăzi este cea mai amplă mişcare de mediu din lume, implementată de publicul larg. Peste 7000 de oraşe din 152 de ţări participă la această inițiativă. În 2013, ideea a ajuns la 345 de milioane de persoane prin intermediul portalului dedicat campaniei şi prin reţelele de socializare. Tema din acest an se concentrează pe ideea de a mobiliza tinerii, care să devină următoarea generaţie de lideri pentru o lume sustenabilă, o temă în deplină consonanţă cu angajamentele Hilton Worldwide pentru a menţine legătura cu tinerii şi a-i pregăti în următorii cinci ani.

Participarea la Ora Pământului se înscrie în angajamentul Hilton Worldwide pentru "Un Stil de Viaţă Sustenabil", unul dintre cei patru piloni ai strategiei companiei pentru responsabilitate şi sustenabilitate, Travel with Purpose™. Pentru a-şi demonstra angajamentul în această direcţie, Hilton Worldwide a ridicat sustenabilitatea la rangul de unitate de măsură a performanţei şi standard al tuturor brandurilor, acordându-i aceeași importanţă pe care îl au calitatea, serviciile şi veniturile. Pentru a sprijini obiectivele de sustenabilitate ale companiei, Hilton Worldwide utilizează LightStay™, un sistem performant deținut de companie, utilizat pentru a măsura, analiza şi raporta cu privire la datele de sustenabilitate, pentru întregul portofoliu al companiei.

Bucuresti, 27.03.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.