Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Grupul Adevărul Holding își păstrează poziția de lider al pieței de print din România

Potrivit ultimelor rezultate de tiraje, Adevărul Holding rămâne lider detașat al pieței de print din România, în primul trimestru al anului 2016. Cu 10.785.799 milioane de copii, Adevărul Holding are un tiraj aproape cât următorii doi competitori Ringier România și Convergent Media, la un loc. 

Ziarul Adevărul înregistrează o creștere ușoară de 1,48%, în timp ce singura publicație quality de weekend din România, Weekend Adevărul este cumparată din ce in ce mai mult de oameni dornici de a răsfoi un produs de calitate, iar rezultatele tirajelor arată o creștere de 4.04%. Weekend Adevărul este singurul ziar care încă își mai răsfață cititorii cu 64 de pagini de materiale relevante, povești adevarate, istorisiri, serii de episoade sau știri de ultima oră.

Datele de tiraj, care acoperă perioada ianuarie 2016 – martie 2016, arată că revista Click Sănătate a câștigat peste 5.000 de reviste vândute per ediție, ceea ce înseamnă un +21.66%. Pe un trend de creștere față de ultimul trimestru al anului trecut, în ceea ce privește tirajul vândut, se află și OK! Magazine cu +6.07% ,  Click! Pentru femei cu o creștere de + 4,61%,  Dilema Veche care a înregistrat un plus de 3,14%  și Historia cu un plus de 1,17%.

Rezultatele tirajelor confirmă faptul că grupul Adevărul Holding este lider detașat în piața de print din România ocupând primele locuri ca și vânzări cu diferite tipuri de publicații care acoperă o gamă largă de cititori. Astfel, ziarul Click! continuă să fie pe primul loc la categoria tabloide la o distanță de peste 30.000 de exemplare vândute în medie per ediție, față de următorul competitor Libertatea. În aceeași situație se află și Click! Ghid TV care se distribuie gratuit în fiecare vineri cu ziarul Click!. Astfel, acesta a vândut,  în medie per ediție, cu peste 83.000 exemplare față de următorul competitor, Libertatea supliment week-end.  Tot pe primul loc în vânzări la categoria lor se află OK! Magazine,  Historia, Click Sănătate și Click! de Duminică.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.