Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Grand Prix in categoria Digital, doua trofee de Aur si doua de Argint pentru Publicis Romania

la Golden Drum

Street View Test, campania lansată de Publicis România pentru ACR (Automobil Clubul Român), a primit Grand Prix în categoria Digital și două trofee de aur în cadrul festivalului Golden Drum de anul acesta.

Portofoliul de premii este completat de alte două trofee de Argint pentru campania de siguranță rutieră #seatbeltb00bing.

Indiferent de școala de șoferi pe care o urmează, studenții învață de câteva decenii teorie folosind chestionare vechi, cu ilustrații care oferă o singură perspectivă a situațiilor prezentate. Astfel, Publicis și ACR au decis să reinventeze testele auto și să creeze unele noi: Street View Test – primele teste auto cu imagini reale de pe Google Street View.

Testele ajută elevii să înțeleagă mai bine teoria, punându-le la dispoziție imagini reale, cu greșeli din trafic, observate pe străzile pe care aceștia chiar vor conduce. In plus, utilizatorii sunt invitați să propună ei înșiși imagini pe care instructorii ACR le transformă în întrebări pentru testele auto. Google Maps devine astfel un adevărat instrument de educație rutieră.

Campania a fost premiată cu Aur în categoriile New or Innovative și Media – Best Use of the Medium și cu Grand Prix în categoria Digital.

#seatbeltb00bing a urmărit să atragă atenția asupra importanței purtatului centurii de siguranță. Pornind de la unul dintre cele mai comentate trenduri din ultimii ani, selfie-ul, campania încuraja femeile să se fotografieze purtând centura de siguranță și să urce fotografiile în social media (Instagram, Facebook, Twitter), folosind hashtag-ul #seatbeltb00bing.

După ce a câștigat trofeul de Bronz în cadrul celui mai important festival de advertising, Cannes Lions (categoria Promo & Activation – Use of Social Audience in a Promotional Campaign) și a primit prestigiosul premiu pentru Inovație în Siguranța Rutieră din partea FIA (Federation Internationale d’Automobile), #seatbeltb00bing a obținut două trofee de Argint în cadrul festivalului Golden Drum (categoriile Digital – Social network & Community și Mobile).

"Suntem foarte fericiți și mândri de aceste rezultate, care implică două idei extraordinare și inovatoare, cum sunt ACR Street View Test și #seatbeltb00bing. Nu am primit doar cel mai mare premiu – Grand Prix – într-o categorie atât de importantă cum e Digitalul, dar suntem și în top 5 agenții din regiune, iar clientul nostru a ajuns în top 3 clienți. Toate acestea sunt rezultatele unei munci intense pentru care vreau să mulțumesc întregii echipe de la Publicis România. Obiectivul nostru este să creștem calitatea serviciilor creative pe care le oferim și ne dorim să ne consolidăm poziția ca cel mai puternic birou Publicis în CEE și, de ce nu, să devenim un hub creativ în regiune.” (Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Publicis Romania)

„Una dintre preocupările majore ale Automobil Clubului Român (ACR) a fost și este educația rutieră, iar prin campania mondială FIA Action for Road Safety 2011 – 2020 suntem conectați la mișcarea mondială de amploare a FIA și a cluburilor sale membre, al cărei scop este reducerea drastică, până în 2020, a numărului de victime ale accidentelor rutiere. La nivel internațional se depun eforturi uriașe pentru a elimina această plagă, accidentul rutier, care la ora actuală a devenit cauza principală de deces pentru tinerii cu vârste cuprinse între 15 și 29 de ani și ucide 500 de copii în fiecare zi. Automobil Clubul Român este încântat de succesul campaniilor lansate împreună cu Publicis România, considerăm că numeroasele premii obținute sunt un mod de a atrage atenția asupra necesității siguranței rutiere și sperăm că tot mai multe organizații se vor alătura luptei noastre pentru protejarea vieților în traficul rutier." (Alin Drosu – Deputy Director, Automobil Clubul Român)

Ambele campanii au fost realizate de Publicis România pentru ACR (Automobil Clubul Român) și au fost recunoscute la nivel internațional de FIA (Federation Internationale d’Automobile).

Din partea Publicis România:

Street View Test
Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Dan Frînculescu – Creative Director/Copywriter, Miruna Macri – Art Director, Ada Mușat – Copywriter, Călin Buzea – Head of Digital, Tiberiu Bucovei – Web Developer, Constantin Bunica – Web Developer, Cezar Paraschiv – Digital Planner, Alexandra Murray – Client Service Director, Oana Popescu – Account Manager, Andreea Grigorean – PR Officer, Ioana Moașa – Jr. PR Officer, Raluca Iacob – Contributor, Mihai Costache – Contributor, Marius Tudor – Contributor.

#Seatbeltb00bing
Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Răzvan Căpănescu – Chief Creative Officer, Mihnea Gheorghiu – Group Creative Director, Diana Papuc – Art Director, Cosmin Baba – Copywriter, Miruna Macri – Art Director, Alexandra Murray – Client Service Director, Ada Iftodi – Account Executive, Andreea Grigorean – PR Officer, Oana Bulexa – CoManaging Director The Practice, Monica Jitariuc – CoManaging Director The Practice, Camelia Eremia – Client Service Director The Practice, Ilinca Munteanu – Social Media Manager The Practice, Raluca Iacob – Head of Planning, Călin Buzea – Head of Digital, Veronica Oancea – Digital Account Director, Victoria Sîrbu – Digital Account Executive, Dragoș Mușat – Head of Digital Content Development, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director, Tiberiu Bucovei – Head of Programming, Constantin Bunica – Web Developer.

Bucuresti, 21.10.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *