Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti BBDO semneaza campania „Viza pentru SUA” 2011, derulata

de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti

Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ și execuțiile campaniei „Viză pentru SUA” 2011, derulată de Ministerul Afacerilor Externe, în parteneriat cu Ambasada SUA la București.

„Viză pentru SUA” urmăreşte să îi ajute pe toţi cetăţenii români care doresc să călătorească în SUA să îşi pregătească mai bine dosarul de candidatură şi să contribuie, în acest fel, la scăderea ratei de respingeri ale solicitărilor de viză. 

Campania are componentă de print, online, radio și outdoor și se desfășoară în perioada noiembrie-decembrie 2011.

„Pentru componenta outdoor, am dezvoltat un vizual simplu și de impact, care ilustrează mesajul principal „Dacă vrei să vezi SUA, arată-ne cât de mult iubești România.” În print, am ales o abordare care să se diferențieze de fotografiile editoriale, am folosit astfel fotografii într-un stil amator, cu oameni care se pozează cu diverse obiective ce amintesc de cele americane, dar nu sunt, evident, originalul. Publicul este și aici trimis să se informeze pe site, dacă vrea fotografii cu obiectivul turistic autentic. Spotul radio, de asemenea, amintește site-ul, prezentand o mnemonică simplă de a gasi link-ul cu aluzii la condițiile pe care ar fi bine să le îndeplinească aceia care aplică” declară Mihai Gongu, Creative Director Graffiti BBDO.

Componenta online a campaniei a fost realizată, tot în regim pro bono, de către Kaleidoscope, agenția de creație digitală a grupului BBDO, in timp ce suportul financiar pentru producția materialelor a fost asigurat de PEPSICO.

Echipa BBDO care a lucrat la realizarea campaniei este formată din:
Cosmin Radoi – Managing Director Graffiti BBDO
Mihai Gongu – Creative Director Graffiti BBDO
Octavian Toma – Group Creative Director Graffiti BBDO
Gelu Florea – Art Director Graffiti BBDO
Ioana Avram – Art Director Graffiti BBDO
Alexandru Dumitrascu – Senior Account Executive Graffiti BBDO
Roxana Hrimiuc – Account Director Graffiti BBDO
Mihaela Olteanu – Traffic Manager Graffiti BBDO
Maria Georgescu – Traffic Assistant Graffiti BBDO
Simona Costea – Client Service Manager Graffiti BBDO
Stefan Chiritescu – Head of Strategy Graffiti BBDO
Vlad Ciocan – Digital Marketing Manager Kaleidoscope
Dan Petru – Flash Developer Kaleidoscope
Ada Teslaru – Consultant BBDO Group

Toate componentele campaniei „Viză pentru SUA” sunt accesibile şi pot fi descărcate de pe site-ul MAE, din cadrul secţiunii „Viză pentru SUA”, de unde se pot obtine şi informaţii suplimentare despre campanie (//www.mae.ro/viza-pentru-sua).

Bucuresti, 24.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.