Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Graffiti BBDO castiga la Portoroz marele premiu

si premiul pentru print in cadrul competitiei OpenAd

Graffiti BBDO a castigat marele premiu – OpenAd Golden Drum Big Idea Award si OpenAd Golden Drum Print Award in cadrul OpenAd Golden Drum Idea Competition 2007.

“Lucrarea castigatoare face parte din campania dezvoltata pentru brandul Yale, dar nu a putut fi publicata din motive legale. Speram ca pe OpenAd isi va gasi un brand si o tara in care sa poata fi vazuta”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO.
Campania pentru marca Yale a inclus 3 executii, dintre care printul castigator, infatisand un ghid efectiv de spargere a incuietorilor, a fost singurul nepublicat.

“Ne-au cam speriat parerile celor doi avocati consultati in chestiunea ad-ului problema – “infractiune conform Art. 324 Cod Penal si sanctionata cu inchisoare…de la 3 luni la 3 ani.” Asa ca, intr-un birou ce aducea mai mult a sala de tribunal, am decis sa nu iesim cu ea in public. Ne-a parut foarte rau pentru ca absolut toata lumea creadea in idee, inclusiv clientul care a fost perfect. Premiile primite inseamna foarte mult pentru noi si speram sa insemne la fel de mult si pentru client, care trebuie felicitat in primul rand pentru ca a simtit ca e o idee buna”, adauga Dan Stanescu, Copywriter Graffiti BBDO.

Yale produce yale de un secol si jumatate. Sunt practic cei care au introdus cuvantul „yala” in dictionarul din Romania. Sunt un brand icon, nu doar ca awareness, ci si calitativ, si, dupa cum le spune si sloganul, sunt “incuietoarea favorita a lumii”. „Exact de aici a pornit ideea campaniei: suntem atat de siguri pe incuietorile noastre ca nici daca ai avea un blue print si un ghid de infractionist nu ai putea sa o spargi. Deci, studiati toti cei 6 pasi, cititi si sectiunea de tips&tricks and give it a go!”, spune si Cosmin Simionescu, Art Director Graffiti BBDO.

Competitia OpenAd Golden Drum Idea premiaza lucrarile nepublicate/ nedifuzate, ce pot fi inscrise atat de catre agentii cat si de freelanceri. La competitie participa anual cele mai bune agentii si cei mai buni creativi din lume, in cursa pentru obtinerea unui titlu la categoriile TV, Print, Web Design, sau pentru marele premiu – OpenAd Golden Drum Big Idea Award. Juriul de anul acesta a fost condus de unul dintre cei mai premiati creativi jurati prezenti la editia din acest an a Golden Drum, Rafa Antón, Executive Creative Director, Vitruvio Leo Burnett Madrid and President of Club de Creativos, Spain.

Echipa care a contribuit la dezvoltarea campaniei pentru brandul Yale a fost formată din:

Graffiti BBDO: Ema Prisca – Creative Director, Dan Stănescu – Copywriter, Cosmin Simionescu – Art Director, Adrian Docea – Strategic Planner, Anca Iulia Călin – Account Director, Vitalie Brega – Producător;
Fotografie: Alexandru Paul;
ASSA ABLOY România: Iulian Tomescu – Managing Director, Gabriela Teodorescu – Director Marketing.

Bucuresti, 17.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.