Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Gigaset isi consolideaza brand-ul

Liderul european al pieței mizează în continuare pe telefonie fixă de înaltă calitate „Fabricată în Germania”

Gigaset și-a consolidat brand-ul în cei trei ani de când a fost vândut de Siemens AG către fondul de investiții Arques Industries. Urmând cu perseverență noua traiectorie, liderul pieței de telefonie fixă a mizat pe consolidarea brandului, concentrându-se pe activitatea de bază – crearea și producția de echipamente de comunicație. Promisiunea Gigaset o reprezintă calitatea „Made în Germany” pentru toate echipamentele oferite. Astfel, liderul european de piață a realizat treptat trecerea de la „Siemens Gigaset” la „Gigaset”.

Brandul Gigaset a fost construit în spiritul unei lungi tradiții și experiențe în industria de telecomunicații. Gigaset, deși înglobat în concern a apărut ca un brand separat de Siemens, Siemens la rându-i punând bazele telefoniei cu mai mult de 160 de ani în urmă și continuând tradiția în cercetare, dezvoltare și know-how tehnic. După ce a fost separat de Siemens și vândut în octombrie 2008, Gigaset a dezvoltat intens principala activitate, producția de telefoane fixe și a vândut activitățile secundare.

Fiind o companie independentă, cunoscută la nivel global, Gigaset Communications GmbH a comunicat tranziția brandului gradual într-o manieră precaută către consumatori și partenerii de afaceri. Logo-ul Siemens ca și parte a imaginii externe a companiei, a fost treptat redus și în același timp mărit brandul portocaliu Gigaset. Noua imagine corporatistă promovată pe piață în timpul celor trei ani ai perioadei de tranziție, reflectă misiunea liderului european care-și propune să comercializeze produse premium. Toate etapele tranziției au fost parcurse pas cu pas, acordându-se atenție tuturor detaliilor. Au fost astfel incluse: o nouă imagine a ambalajului, un nou branding pentru produs, o nouă prezență în mediul online și o nouă comunicare pe canalele de vânzări și către consumatorul direct. Procesul de rebranding a fost susținut atât online cât și la punctele de vânzare.

Gigaset și-a creat un design specific – reflectat în produsele oferite. Mulțumită acestui nou design, este evident că echipamentele oferite fac parte din categoria premium. În același timp, Gigaset este singurul producător important de telefoane fixe, la scară globală, axat numai pe această categorie de produse.

Din punct de vedere legal, brandul Gigaset a devenit independent începând cu data de 1 Octombrie 2011. Eticheta Siemens nu va mai fi utilizată. Conform înțelegerii, Gigaset a putut utiliza logo-ul Siemens pentru această perioadă de tranziție de trei ani.

Gigaset Communications GmbH este unul dintre cei mai mari producători din lume de telefoane fixe fără fir și liderul de piață în Europa pentru telefoanele DECT. Cu sediul în Munchen, compania dezvoltă, produce și distribuie produse de înaltă calitate. Portofoliul său include telefoane fixe de rețea, dispozitive VoIP și telefoane sistem. Facilitatea principală de producție este în Bocholt Germania, unde produsele Gigaset sunt fabricate în conformitate cu cele mai stricte standarde de calitate și de mediu.

Bucuresti, 31.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.