Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GENTLEMAN’S WAGER II:

un scurt-metraj despre bucurie si recunostinta, care ii are in rolurile principale pe Jude Law, Giancarlo Giannini si Zhao Wei

JOHNNIE WALKER Blue Label, whisky-ul legendar, emblematic pentru categoria Blended Scotch Whisky de lux, a lansat al doilea scurt-metraj din seria Gentleman’s Wager. Jude Law, Giancarlo Giannini și Zhao Wei sunt personajele principale ale distribuției Gentleman’s Wager II. Partea a doua a scurt-metrajului transpune povestea unui bărbat care dovedește că un moment de apreciere și recunoștință te poartă pe calea spre succes.

Este pentru al doilea an, consecutiv, când JOHNNIE WALKER Blue Label se asociază cu regizorul Jake Scott pentru a filma un scurt-metraj al cărui subiect este un pariu de legendă. De această dată, JOHNNIE WALKER Blue Label amplifică povestea pariurilor onorate, cu mize care stârnesc imaginația și incintă. Obiectul pariului este o inestimabilă mașină de curse Delahaye 135S, moștenire de familie, care încă din 1930 se află în posesia familiei Walker.

Filmat într-o vilă fermecătoare, în apropierea Romei, acțiunea filmului prezintă călătoria de poveste pe care Jude Law o face la bordul mașinii, urmând un itinerariu deosebit din sudul Italiei și până la Monte Carlo.

Urmărind eforturile pe care Jude Law le depune pentru a câștiga pariul, se observă cu ușurință că recunoștința este elementul cheie al oricărei victorii. Ajutorul pe care Jude îl acordă celor pe care îi întâlnește în drumul său, precum și bucuria împărtășită, sunt elementele cheie ale reușitei sale, factori ai progresului și ai obținerii succesului.

Departe de a fi o formă tradițională de promovare a unui tip de whisky, Gentleman’s Wager II este urmarea firească a primului scurt-metraj, care s-a bucurat de un mare succes internațional, atingând peste 45 de milioane de vizualizari in mediul online. În plus, Gentleman’s Wager II îi are în distribuție și pe Mikka Häkkinen și Jenson Button, campioni mondiali de Formula 1.

Odată prinși în călătoria lui Jude Law, suntem captivați de provocările pe care acesta le întâmpină în cursa pentru câștigarea pariului contracronometru și trăim alături de el momentele care îi pot periclita șansa de a fi învingător. Actele de generozitate pe care le realizează, precum și recunoștința pe care o arată celor care îl ajută, sunt elementele care îl susțin în dobândirea succesului.

„Sunt emoționat să joc în cel de-al doilea scurt-metraj Gentleman’s Wager. Este pentru mine o mare onoare să fiu din nou pe platourile de filmare alături de Giancarlo. În plus, a fost o bucurie să joc alături de talentata Zhao. Toate aceste întâmplări, la care se adaugă și faptul că am avut ocazia să traversez dealurile Italiei pentru a ajunge la Monaco la bordul unei mașini de curse Delahaye 135S, ma fac să exclam că sunt un om cu adevărat norocos!”, a declarat actorul nominalizat la Oscar, Jude Law.

„Suntem fericiți să lansăm Gentleman’s Wager II, scurt-metrajul care deja este nota caracterizantă a JOHNNIE WALKER Blue Label. Acest al doilea clip, care îi are în distribuție pe Jude, Giancarlo și Zhao, este continuarea firească a primului film. Suntem încântați de rezultatul final și credem că povestea Gentleman’s Wager II reflectă foarte bine spiritul progresului personal, pe care brandul JOHNNIE WALKER a mizat dintotdeauna. Distribuția filmului și maniera de realizare sunt impecabile și credem că exprimă cel mai fidel faptul că recunoștința este expresia bucuriei care atrage cu sine succesul!”, a afirmat Guy Escolme, JOHNNIE WALKER Global Brand Director.

Difuzarea scurt-metrajului Gentleman’s Wager II vine la doar o lună si jumătate de când a fost lansată campania globală JOHNNIE WALKER – Joy Will Take You Further, care susține ideea conform căreia fericirea este pentru oameni o sursă de evoluție. Iar recunoștința este cea mai bună metodă de exprimare a bucuriei!

JOHNNIE WALKER Blue Label este un amestec format din cele mai rare tipuri de whisky din Scoția și se remarcă datorită aromei complexe, uscat-afumată. Ca un element definitoriu pentru JOHNNIE WALKER Blue Label este faptul că doar un butoi din 10,000 conține suficientă tarie și aromă astfel încât să ofere un parfum suficient de puternic și o savoare intensă, distinctă.

JOHNNIE WALKER Blue Label este astăzi cel mai rar blend al distileriei omonime, care are peste 200 de ani de tradiție marcați de determinarea de a crea gusturi desăvârșite. Jim Beveridge, Master Blender JOHNNIE WALKER, este specializat în amestecuri și în recunoașterea gusturilor perfecte, astfel că el selectează personal whisky-ul din sticlele de JOHNNIE WALKER Blue Label.

Măiestria și caracterul exclusivist al JOHNNIE WALKER Blue Label, fac ca acest schotch whisky să fie forma supremă de manifestare a recunoștinței, indiferent de ocazie.

Scurt-metrajul Gentleman’s Wager II poate fi urmărit aici:

Despre Diageo

Diageo este un lider global in categoria de bauturi alcoolice cu o colectie remarcabila de branduri de bauturi spirtoase, bere si diferite sortimente de vinuri. Portofoliul Diageo include whisky-urile JOHNNIE WALKER, Crown Royal, JεB, Buchanan’s, Windsor, brand-urile de vodka Smirnoff, Cîroc si Ketel One, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray si Guinness.

Diageo este o companie cu prezenta globala, iar produsele lor sunt vandute in mai mult de 180 de tari. Compania este listata la Bursa din Londra (DGE) si la New York Stock Exchange (DEO). Pentru mai multe informatii despre Diageo, reprezentanti, marci si initiative ale companiei, vizitati www.diageo.com. Pentru mai multe informatii despre programele de consum responsabil de alcool, vizitati www.DRINKiQ.com, unde veti gasi detalii despre initiativele brandurilor si modalitatile de raspandire a bunelor practici privind consumul de alcool.
Celebreaza viata, in fiecare zi, oriunde.

Bucuresti, 24.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.