Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Gartner pozitioneaza CA ca lider

in tehnologiile Service Desk si Securitate Informatica

Gartner, cea mai mare companie de cercetare si analiza IT la nivel mondial, a realizat recent doua studii de piata pentru tehnologiile Service Desk si Securitate Informatica, pozitionand CA (Computer Associates) ca lider al acestora. In analiza solutiilor de Service Desk, Gartner a luat in considerare viziunea vendorilor si capacitatea acestora de a o implementa, CA pozitionandu-se in categoria liderilor. In studiul asupra tehnologiilor de Securitate Informatica si de Management al Incidentelor IT, Gartner declara CA lider de piata, cu o cota de 17%.

"Consideram ca pozitionarea CA in Magic Quadrant, in categoria “Liderilor”, este rezultatul atentiei deosebite pe care am acordat-o solutiilor de Service Desk," declara Jacob Lamm, Prim Vicepresedinte si General Manager al diviziei Business Service Optimization din cadrul CA. "Suntem prima companie de pe piata care ofera PPM (Project Portfolio Management) integrat si capabilitati automate de suport informatic. S-a demonstrat ca solutiile CA cresc semnificativ capacitatea companiilor-client de a optimiza modalitatile de livrare a serviciilor lor IT."

In ceea ce priveste piata globala de solutii software pentru securitatea informatica si managementul incidentelor, Gartner declara ca aceasta a crescut cu 32,2%, depasind valoarea de 288 milioane USD in 2005. Reprezentantii Gartner mentioneaza ca, desi in ultimii ani bugetele IT s-au redus, companiile continua sa investeasca in produse SIEM (Security Information and Event Management) datorita eficientei acestora in operatiunile de monitorizare si raportare, precum si datorita necesitatii de monitorizare continua a amenintarilor informatice si a raspunsurilor la incidentele de securitate IT.

Solutiile SIEM oferite de CA aliniaza problemele de securitate ale companiilor la necesitatile lor de automatizare, de simplificare si unificare a proceselor, asigurand de asemenea, vizibilitate in timp real asupra incidentelor zilnice de securitate.

"Clientii trebuie sa-si consolideze sistemul de securitate a informatiilor pentru a se proteja in mod eficient si a respecta standardele internationale de securitate," declara Toby Weiss, Prim Vicepresedinte si General Manager al diviziei eTrust Security Management din cadrul CA. "Prin consolidarea securitatii informatice, solutiile SIEM de la CA maximineaza gradul de vizibilitate a resurselor IT, a proceselor de business si a tertilor, chiar si in conditii de amenintare informatica."

Bucuresti, 30.05.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.