Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Galeria Dinamo ocupă locul întâi în topul ADC*RO al lunii august

Membrii Art Directors Club România au decis că ideea Galeriei Dinamo, stunt-ul organizat la partida din play-off-ul Ligii Campionilor Steaua – Machester City, merită locul ȋntâi ȋn topul ADC pe luna august.

Meciul de pe Arena Națională a început inițial cu o coregrafie al cărei mesaj părea conceput de fanii steliști, însă a fost transformat ulterior într-unul de susținere pentru Dinamo.

“Am ales să punctez maxim această idee pentru că a reușit să surprindă ȋntr-un fel colosal. Să facă să vorbească toată lumea despre asta și pe mulți rivali să aplaude. Am apreciat mult, pe lângă efect, lucrul meticulos cu mult timp ȋnainte de meci și răbdarea de a cumpăra ȋn timp ȋncrederea rivalului, necesară pentru a face farsa posibilă. Am aplaudat și buzz-ul instantaneu pe care l-a produs – ideea și nu echipa din spate. Așa ar trebui să funcționeze cel mai bine comunicarea – să nu simți construcția din spate. Deocamdată cred că este cel mai bun stunt de anul ăsta” (Răzvan Căpănescu – Chief Creative Officer Mccann Worldgroup Prague & Membru ADC RO).

Graffiti BBDO și Jazz sunt agențiile care s-au clasat pe locurile 2 și 3 în topul ADC. În campania “Pepsi – Spirit liber cu Tudor Chirilă & Vama Veche”, semnată de Graffiti BBDO, 150 de oameni au răspuns provocării celor de la Pepsi de a experimenta în cel mai autentic mod definiția unui #spiritliber. Astfel, în timpul concertului susținut de trupa Vama în București, Tudor Chirilă i-a invitat pe cei prezenți să continue concertul alături de el în Vama Veche. Această idee a câștigat locul al doilea. Echipa care a lucrat pe proiect este formată din Vlad Socianu / Mihai Calotă (Art Director) & Alex Tocilescu (Copywriter).

Pe cel de-al treilea loc se află campania „Repornește-te” realizată de Jazz pentru brandul LITOMOVE, un medicament pentru sănătatea articulațiilor. Aceasta reușește să prezinte într-un mod inedit povestea lui Stan Turcu, un pensionar de 68 de ani care se antrenează pentru un ultramaraton de 166 de km ce va avea loc în Alpi. Au lucrat pe campanie Alexandru Buta (Art Director & Valentin Suciu / Andrei Stanciu (Copywriter).

Următoarele trei mențiuni se oferă campaniilor Mastercard – Priceless surprises at Electric Castle with Alternosfera, ROM – Ȋnvață imnul, realizate de McCann Erickson România, și Festivalul de Film Istoric Râșnov – Cetatea Râșnov @ Air BnB, campanie semnată de Golin & Mullen Lowe.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.