Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

La cererea pieței, Fulfill.ro și-a dublat capacitatea de furnizare a serviciilor de eCommerce

Fulfill.ro, divizia de suport pentru eCommerce din cadrul Mediapost Hit Mail, și-a dublat capacitatea de stocare și de procesare, la cererea pieței și ca umare a dezvoltării accelerate a diviziei, care crește cu 100% la fiecare șase luni, dar și în conformitate cu tendința de evoluție a comerțului electronic în România.

Conform GPeC.ro, piața românească de eCommerce a fost în 2015 de circa 1.4 miliarde de euro (exclusiv produsele fizice), în creștere cu aproximativ 27% față de 2014. La o comandă medie de 40 de euro (sursa: GpeC.ro), rezultă un număr de 35.000.000 de comenzi livrate în România în 2015, adică aproape 100.000 de comenzi zilnic (o parte dintre ele venite din străinătate).

„Companiile de eCommerce cu care suntem în discuții așteaptă de câteva luni creșterea capacităților noastre de stocare și de producție. Prin relocarea depozitului, din Chitila în Mogoșoaia, am dublat capacitățile de depozitare și de producție și avem posibilitatea de a le crește și mai mult.”, a declarat Marian Șeitan, directorul general al grupului Mediapost Hit Mail. 

Folosind serviciul Fulfill.ro, un magazin online își poate reduce substanțial cheltuielile operaționale, prin transformarea acestora din cheltuieli fixe, cu depozitarea și angajații, în cheltuieli variabile,  în funcție de numărul de comenzi. În plus, antreprenorul externalizează gestionarea destul de complicată a logisticii de eCommerce și se poate concentra asupra produselor și activităților de marketing și promovare a magazinului său. Unul dintre avantajele acestui serviciu de suport îl reprezintă faptul că folosește o infrastructură IT care permite controlul costurilor și reducerea timpilor de livrare. Serviciile asigurate de Fulfill.ro încep cu recepționarea produselor, depozitarea acestora, preluarea comenzilor, până la asamblarea coletelor și predarea acestora către curieri sau recepționarea produselor returnate de cumpărători. Marfa este depozitată și păstrată în siguranță, asigurată în caz de incendiu, furt sau deteriorare, iar clienții primesc rapoarte exacte și frecvente în legătură cu stadiul comenzilor și livrarea produselor către cumpărători.

Fulfill.ro intenționează ca, până la finalul acestui an, să acorde suport de e-fulfillment pentru 50 de companii din eCommerce, pentru care depozitele Fulfill.ro pot asigura infrastructura necesară. În prezent, divizia fulfill.ro are 20 de clienți, printre care se numără FashionUp.ro, Salterra.ro, Click4Fashion.ro, BoldBeauty.ro, Happymax.ro, însumând 245.000 de colete expediate în 2015.

Despre Mediapost Hit Mail: Grupul Mediapost Hit Mail, înfiinţat în 1997,este deţinut în prezent de Poşta Franceză și are birouri la București, Sofia și Cluj-Napoca. Poşta Franceză a intrat în acţionariatul Mediapost Hit Mail în martie 2009, prin intermediul companiei sale Mediapost, grupul specializat în marketing relaţional al Poștei Franceze, prezent în Spania, Portugalia, Marea Britanie, Belgia, România şi Bulgaria.

Despre Fulfill.ro: Primul serviciu de e-fulfillment pentru magazinele online din România, lansat  de catre Mediapost Hit Mail în 2014, care integrează servicii de preluare, depozitare, realizarea coletelor și administrarea retururilor, asigurând întreg procesul logistic din eCommerce, cu timpi de execuție și costuri optimizate.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.