Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Franciza Romstal, singura franciza FARA TAXA DE INTRARE

Romstal este singura franciza internaţională din SE Europei specializată în comercializarea echipamentelor de instalaţii. Principalul obiectiv al companiei este acela de a construi relaţii solide şi eficiente. Partenerii Romstal au acum la îndemână cea mai simplă variantă de a începe şi a gestiona o afacere: taxa ZERO de franciză în 2009.

Romstal este una dintre cele mai dinamice şi importante companii de pe piaţa românească în comercializarea echipamentelor de instalaţii pentru construcţii. Portofoliul companiei este grupat în 6 categorii de interes, gestionate de divizii specializate – Thermo, Klima, Hydro, Sanni, Electro si Ceramic, iar oferta de produse include peste 20.000 de articole caracterizate de o calitate recunoscută mondial, pe care Romstal o adoptă ca politica de piaţă.

Franciza Romstal
– este un magazin specializat în comercializarea de produse hidro, termo, sanitare şi electrice ce se adresează instalatorilor.
– este o franciză internaţională de distribuţie în structura monocelulară multiplă şi de tip “business format franchising”.

Franciza Internaţională de distribuţie:
·    conceptul francizei este setat şi lansat încă din start ca o formulă de succes pentru mai multe pieţe naţionale.
·    franciza de distribuţie este mijlocul prin care se acordă francizatului dreptul să vândă produse într-un magazin ce poartă denumirea francizorului
·   
Franciza Monocelulară multiplă:
·    franciza de tip monocelular multiplă se caracterizează prin aceea că, după ce deschide o franciză monocelulară iniţial, francizatul poate deschide mai multe unităţi în noi locaţii. Franciza de tip “Business Format Franchising”
·    francizorul nu vinde un produs sub o marcă, ci vinde întreaga afacere. Francizorul cedează francizatului un format complet de afacere, elaborat şi testat.

Criterii pentru a intra în sistem
·    spaţiu comercial de minim 100 mp şi locuri de parcare în zona magazinului;
·    investiţia iniţială a francizatului de maxim 200Euro/mp (în situaţia în care spaţiul corespunde standardelor de amenajare cerute);
·    garanţii privind stocul de marfă;
·    posibilitatea aprovizionării cu vehicule de 3,5t.

Responsabilităţi ce trebuie asumate de compania francizată

Intrucât franciza presupune un parteneriat în ambele sensuri există o serie de responsabilităţi ce trebuie asumate şi de compania francizată:
·    menţinerea şi susţinerea imaginii corporate a brandului Romstal cu referire la toate elementele purtătoare de brand;
·    promovarea independentă a afacerii francizate în teritoriu;
·    monitorizarea şi aplicarea regulilor, reglementarilor şi promoţiilor Romstal;
·    asigurarea informării permanente a Direcţiei de Marketing Romstal în conformitate cu cerinţele de publicitate şi comunicare în vigoare;
·    prezentarea produselor în showroom în conformitate cu standardele Romstal;
·    informarea Directorului de Zonă sau a Direcţiei de Marketing cu privire la orice problemă aparută în cadrul desfăşurării activităţii;
·    păstrarea confidentialităţii asupra informaţiilor primite.

Etape de urmat în deschiderea francizei Romstal
·    Completare formular de intrare în franciză (//www.romstal.ro/franciza/aplica)
·    Aprobare franciză
·    Selecţia locaţiei
·    Semnarea Contractelor aferente desfăşurarii activităţii
·    Renovarea locaţiei (dacă este cazul)
·    Amenajarea interioară şi exterioară conform standardului
·    Recrutare personal
·    Training
·    Amplasare logistica si marfa conform standardului
·    Marketing şi promovare
·    Pregătirea deschiderii
·    Deschiderea magazinului

Informaţii generale

Domeniul de activitate: comercializarea de produse hidro, termo, sanitare şi electrice
Ţara de origine: România.
Anul începerii activităţii: 1994
Anul lansării primei francize: 1994

Dimensiunea reţelei de franciză

Prezenţa în următoarele ţări: România (147), Republica Moldova (15), Ucraina (22), Rusia (2), Serbia (12), Bulgaria (1), Italia (1)
Număr de unităţi deschise în regim propriu: 90
Număr de unităţi în franciză:110

Marca în România

Prezenta:Da
Oraşele în care este prezentă: 100 oraşe pe teritoriul întregii ţări
Contract de: Franciza monocelulară simplă
Zone vizate: oraşele ţării cu o populaţie de peste 20.000 locuitori

Franciza în cifre:

Investiţie totală: max 200 euro/mp de suprafaţa amenajată
Taxa de franciză: 10.000 Euro  cu discount 100% în 2009
Durata contractului: minim 3 ani

Bucuresti, 05.02.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.