free download 78 travel guides written by experts

Finala Next Star a spulberat concurenta

Antena 1, lider absolut în Whole Day şi Prime Time

Joia aceasta, campionul divertismentului, Dan Negru, a încheiat în forţã cel de-al doilea sezon al emisiunii cu prichindei, marea finalã impunându-se ca lider de piaţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Muzicã de calitate, teatru, dans şi multã seriozitate, toate venite din partea unor micuţi cu vârste cuprinse între patru şi zece ani, acestea au fost ingredientele unui show magic la Antena 1. Vanessa Marzavan i-a convins pe juraţii Pepe, Lora, Connect-R, Maria Cârneci şi Vasile Muraru că este cea mai bună şi că merită să primescă trofeul „Next Star” şi premiul în valoare de 20.000 de euro.

Românii au savurat asearã fiecare clipã a finalei Next Star, emisiunea prezentatã de Dan Negru spulberând concurenţa şi impunându-se ca lider de piaţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Astfel, Next Star a înregistrat o cotã de piaţã de 25.7% şi un rating mediu de 11.1% la nivelul targetului 18-49 urban, mult peste dublul cifrelor înregistrate de principalul competitor, Pro Tv, respectiv, 10.1% share şi 4.4% rating, care difuza atunci meciul de Europa League Panduri – Pacos Ferreira.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

NEXT STAR (20:26-23:30)

Antena 1

11.1

25.7

623

Prima TV

4.4

10.1

246

Pro TV

4.3

10.1

245

Peste 3 320 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit asearã, in minutul de aur, 21:59, deznodãmântul celui de-al doilea sezon Next Star, în vreme ce media pe minut, la nivelul aceluiaşi target era de peste 2 375 000 de telespectatori.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:59

17.5

32.5

3320

2.9

5.4

551

Întreg sezonul s-a bucurat de un real succes în rândul telespectatorilor, talent show-ul înregistrând un procent de leadership la nivelul target-ului all urban de 92%.

Ziua de ieri a fost una extraordinarã pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã atât la nivelul întregii zile, cât şi în prime time, în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel all urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.8% şi o cotã de piaţã de 19.7% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã cu doar 2.6% rating şi 13.3% share.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY (02:00-26:00)

Antena 1

3.8

19.7

215

Pro TV

2.6

13.3

145

Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, înregistrând un rating mediu de 9.3% şi 22.2% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã cu doar 5.3% rating şi 12.6% share.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

PRIME TIME (19:00-23:00)

Antena 1

9.3

22.2

525

Pro TV

5.3

12.6

298

Dimineaţa a început în forţă la Antena 1, Observatorul dimineţii şi Neatza cu Răzvan şi Dani impunându-se ca lider detaşat de audienţă la nivelul targetului comercial 18-49 urban. Cu un rating mediu de 3.1% şi o cotă de piaţă de 21.8%, haioşii matinali şi-au adjudecat prima poziţie în clasamentul audienţelor, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

NEATZA CU RAZVAN SI DANI (07:59-10:52)

Antena 1

3.1

21.8

173

Pro TV

2.8

19.8

157

Mirela Boureanu, Mihaela Călin şi Simona Gherghe au fost şi ele preferatele telespectatorilor, Observator 16, Mireasă pentru fiul meu Day Time şi Acces Direct impunându-se ca lider detaşat de audienţă la nivelul targetului comercial 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media. Cu un rating mediu de 5 procente şi o cotă de piaţă de 19%, Acces Direct şi-a surclasat principalul competitor, La Măruţă, ocupând prima poziţie în topul audienţelor.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT (16:56-19:00)

Antena 1

5

19

284

Pro TV

4.6

17.5

261

Principalul jurnal de ştiri al zilei, Observator 19, a fost şi el lider de audienţă pe targetul all urban, înregistrând 8.8% rating şi 18.5% cotă de piaţă, lăsând pe locurile doi Pro TV, care în acelaşi interval orar a înregistrat 8.6% rating şi 18% cotă de piaţă. Peste 930 000 de telespectatori au urmărit aseară ştirile prezentate de Andreea Berecleanu.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATOR 19 (19:00-19:47)

Antena 1

8.8

18.5

925

Pro TV

8.6

18

899

Observatorul special, prezentat de Octavia Geamănu a fost şi el preferatul publicului, atât pe segementul comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Cu 7.1% rating şi 17.4% share, Observatorul special a surclasat programul oferit de Pro Tv.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATOR SPECIAL (20:00-20:26)

Antena 1

7.1

17.4

398

Pro TV

6

14.8

339

Seara s-a încheiat în forţă cu emisiunea prezentată de campionul nopţilor albe, Dan Capatos. Un show păcătos a fost şi aseară prima opţiune a telespectatorilor, atât pe segmentul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional, înregistrând un rating mediu de 3.6% şi 15.8% share.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

UN SHOW PACATOS (23:30-01:02)

Antena 1

3.6

15.8

200

Pro TV

3.5

15.4

195

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile18-49 Urban si All Urban
Perioada 12 decembrie 2013


Bucuresti, 13.12.2013
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *