metalshow

Finala de popularitate “Next Star”, lider de audiență în mediul urban

Show-ul prezentat de Dan Negru a fost urmărit de peste 2.000.000 de telespectatori

Finala de popularitate “Next Star”, care l-a desemnat câștigător pe Alin Cojoacă (13 ani, din București), a fost lider de audiență la nivelul publicului din mediul urban.

Alin este un puști nevăzător care face cățărări pe stânci și a fost ales câștigător pe baza voturilor exprimate de telespectatorii Antenei 1. Show-ul prezentat de Dan Negru a adunat în fața micilor ecrane 2.012.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență de la 22.17.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului de la orașe și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20.30 – 23.03) o audiență medie de 8,4 puncte de rating și o cotă de piață de 17 %, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 7,4 puncte de rating și o cotă de piață de 14,9 %.

Finala de popularitate a show-ului “Next Star” a adus în fața telespectatorilor Antenei 1, 11 copii cu aptitudini speciale la muzică, dans, acrobație și escaladă care au intrat în competiție pentru un premiu în valoare de 5.000 de euro. În urma voturilor exprimate de telespectatori pe parcursul show-ului la sms 1272, câștigător a fost desemnat Alin Cojoacă, un puști nevăzător de 13 ani, din București, care practică escalada sportivă.  Chiar dacă nu vede lumina zilei, Alin iubește să practice acest sport, pe care-l face bazându-se doar pe indicațiile pe care le primește din partea antrenorului.

“Aseară, Alin stătea în pat și asculta ce se întâmplă la televizor. Când i-am spus: “Alin, mami, ai câștigat!” nu-i venea să creadă! A sărit din pat și a început să strige, fericit: “Am câștigat! Am câștigat!””, povestește emoționată doamna Cojoacă, mama lui Alin. Ce dorește să facă puștiul cu premiul în valoare de 5.000 de euro, ne spune tot mama sa: “Alin m-a rugat să-i punem deoparte, ca să ne luăm o casă. Asta e dorința lui, să cumpere o casă. Și da, va continua să facă escaladă”.

Sursa: Kantar Media           
Copyright: ARMADATA S.R.L.            
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group       
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National       
Perioada 5 mai 2016

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *