Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

F5 prezinta principiile de executie a campaniilor de performance marketing

F5 anunţă prin regia de vânzări F5 X-Media procedurile după care se vor executa campaniile de performance marketing în baza setului de noi reguli iniţiate la jumătatea lunii aprilie de către cele 10 companii de online locale (între care se numără şi F5), reguli care sunt analizate în prezent de grupul de lucru desemnat de IAB.

Începând de astăzi, 3 iunie, campaniile de performance marketing derulate în reţeaua F5 X-Media vor funcţiona după următoarele principii:

1. Campaniile CPC se pot derula în continuare şi pe spaţiile actuale de display (728×90, 300×250, 160×600), dar vor fi afişate în grup de două mesaje, pe fiecare spaţiu, cu contorizare separată.

2. Ad-urile vor fi compuse obligatoriu din titlu, text, call-to-action şi link activ spre site-ul destinaţie şi, opţional, imagine şi vor prezenta produsul sau serviciul promovat, plus textul aferent, printr-un singur frame, static. Titlul şi textul vor fi (pot fi) customizabile în funţie de layoutul site-ului.

3. Obligatoriu, mesajul va fi de tip call-to-action (Click aici! Înscrie-te acum! Află detalii etc) ca să determine utilizatorii să acceseze linkul propus pentru a primi mai multe detalii despre oferta promovată, ceea ce va creşte eficienţa şi rata de răspuns a campaniei (pentru clarificare se vor urmări simulările de mai jos).

4. În mod firesc, campaniile de CPC nu vor conţine branding. Există însă, câteva situaţii particulare în care produsul promovat conţine şi elemente de branding alături de imaginea produsului promovat.

Astfel, logo-ul clientului de publicitate va fi prezent doar în cazul promovării de servicii, nu şi în cazul promovării produselor, caz în care va fi prezentată o imagine descriptivă a acestora.

5. Alături de spaţiile de bannere, vom derula, în continuare, campanii de performanţă prin intermediul serviciilor de publicitate contextuală şi text-ads.

6. Vânzarea spaţiilor se va face în regim de run-of-network şi/sau run-of-category, mai exact ad-urile vor fi distribuite nu pe un singur site, ci pe întreaga reţea sau pe o categorie de site-uri cu profil asemănător, încurajându-se targetarea reclamelor în funcţie de cuvinte şi expresii cheie sau criterii demografice.

Setul de proceduri descrise mai sus respectă atât regulile de gestionare a campaniilor de performance marketing anunţate în aprilie, cât şi standerdele IAB.

Mai jos sunt prezentate câteva exemple de formate recomandate. În funcţie de discuţiile publisher-agenţie-client şi de layoutul fiecărui site, se vor face adaptări privind numărul de caractere şi alte elemente care pot mări rata de click, câtă vreme acestea nu contravin principiilor enumerate mai sus.

1.  Guideline construcţie mesaj 728×90 (cu sau fără imagine):

Titlu stânga – maxim 42 caractere cu spaţii
Text stânga – maxim 85 caractere cu spaţii
Call to action stânga – maxim 16 caractere cu spaţii
Link stânga – maxim 23 caractere
Poză – 80×80 px

Titlu dreapta – maxim 50 caractere cu spaţii
Text dreapta – maxim 109 caractere cu spaţii
Call to action – maxim 16 caractere cu spaţii
Link – maxim 23 caractere
Poza – 80x80px

2. Guideline construcţie mesaj 300×250 (cu sau fără imagine):

titlu superior – maxim 31 caractere cu spaţii
text superior – maxim 93 caractere cu spaţii
call to action – maxim 16 caractere cu spaţii
link – maxim 23
poză – 80x80px

titlu inferior – maxim 42 caractere cu spaţii
text jos – maxim 131 caractere cu spaţii
call to action – maxim 16 caractere cu spaţii
link – maxim 23 caractere cu spaţii
poză – 80×80 px

3.    Guideline construcţie mesaj 160×600 (cu sau fără imagine):

titlu superior – maxim 23 caractere cu spaţii
text superior – maxim 95 caractere cu spaţii
call to action – maxim 16 caractere cu spaţii
link – maxim 23 caractere

poză – 150x150px

titlu inferior – maxim 43 caractere cu spaţii
text inferior – maxim 243 caractere cu spaţii
call to action – maxim 16 caractere cu spaţii
link – maxim 23 caractere

Bucuresti, 03.06.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.