Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania de lansare Grolsch, Proud Sponsor of the Experimentalists incepe in Romania

Grolsch

cu o serie de experimente inedite

Grolsch, berea premium  olandeză, cunoscută ca „berea oficială a artelor contemporane” în Europa şi peste ocean, s-a lansat în România la sfârşitul lunii mai. Brandul încearcă să se facă cunoscut în România ca Proud Sponsor of the Experimentalists, prin susţinerea comunităţii creative şi artistice locale.

Adaptarea pozitionării internaţionale la piaţa din România şi dezvoltarea strategiei de comunicare a fost realizată de agenţia Arsenoaiei & Mătăşel.

„Am ales să atribuim contul Grolsch agenţiei Arsenoaiei & Mătăşel în ianuarie 2010 pentru că încă de la început au demonstrat că ştiu să creeze şi să execute idei de comunicare de succes. Sunt cu adevarat o agenţie de marketing a secolului 21 pentru că furnizează soluţii de comunicare holistice” Grant McKenzie, VP Marketing Ursus Breweries.

“Ne bucurăm că lucrăm pentru un brand care se potriveşte mânuşă cu profilul agenţiei noastre. Este un brand curajos, care promovează inovaţia şi gândirea experimentală într-o categorie extrem de competitivă şi foarte dragă nouă. Pentru noi este poate cel mai frumos brand de bere şi suntem extrem de încântaţi că am putut contribui la construcţia sa, încă din faza de gândire strategică” Răzvan Mătăşel, partener al agenţiei Arsenoaiei & Mătăşel.

Campania „Grolsch Proud Sponsor of the Experimentalists since 1615” a debutat cu 2 proiecte neconvenţionale care şi-au propus să inspire şi să provoace. Primul proiect, seria  „handmade advertising” a fost dezvoltat şi coordonat de Arsenoaiei & Mătăşel.  Pe parcursul a două luni, o echipă de artişti plastici coordonată de Daniel Divrician, Ionuţ Barbu şi Minerva Cubassa recreează imaginea emblematicei sticle Grolsch cu Swingtop, la o scară impresionantă, prin două dintre cele mai complete forme de expresie artistică: mozaic şi pictură murală.
    
Al doilea proiect a fost petrecerea de lansare din 27 mai – o oportunitate pentru consumatori să interacţioneze şi să experimenteze lumea Grolsch. Conceptul petrecerii de lansare a brandului -The Real Underground Party – prima petrecere la metrou din România şi în acelaşi timp şi o inedită expoziţie de artă contemporană – a fost gândit şi implementat de Mercury360. Vali Chincişan, Dan Miron, Kotki Visuals, Alexandru Ciubotariu aka Pisica Pătrată sunt câteva nume care au “expus”, experimental, la metrou.

„Ne bucurăm că am reuşit, prin tot ce înseamnă memorabila petrecere de la metrou, să ne ridicăm la standardele unui brand non-conformist, creativ şi exigent ca Grolsch. De la idee până la ultimele detalii, am reuşit să suprindem şi să activăm, transmiţând oamenilor povestea şi spiritul brandului. Cu siguranţă audienţa abordată ştie acum cine este Proud Sponsor of the Experimentalists în România, un personaj de la care experimentaliştii de la noi se aşteaptă deja la întâmplări pe măsura primei petreceri de la metrou” – Cristina Badea, Account Manager Mercury360.

“Campania de lansare Grolsch este un proiect de comunicare integrată – în fapt rezultatul colaborării timp de câteva luni de zile, a  unei întregi echipe de comunicare, formată din mai multe agenţii (ATL, PR, BTL, Media, Digital); o echipă care a reuşit să dezvolte un program complet ce a acoperit, într-un mod original şi unitar, toate canalele, modalităţile, resursele de comunicare relevante pentru targetul asumat. O abordare special aleasă, care să inspire şi să provoace consumatorii noştri” Liliana Martin, coordonator proiect.

Echipa de Comunicare Grolsch:
Ursus Breweries: Renaud Thiers (Global Brands Director), Liliana Martin (Coordonator proiect), Liviu Temelie (National Event Manager), Mihai Păduraru (Commercial Trainee)
Agenţie de brand: Arsenoaiei & Mătăşel (Emilian Arsenoaiei – partener, Creative Director,  Răzvan Mătăşel – partener, Strategy Director, Edouard Cubassa – Senior Art Director, Ana-Maria Ivănescu – Account Director)
Agenţia de BTL & agenţia de PR: Mercury360 (Cristian Scurtu – Copywriter, Alexandru Mălăescu – Art Director, Liviu Ţurcanu – Creative Director, Cristina Badea – Account Manager, Narcisa Georgescu – Senior Events Executive, Irina Acostăchioaiei Dobriţă – PR Manager, Janina Oprea – PR Executive)
Agenţia Media: United Media (Lavinia Buzi – Outdoor Buying Director , Ana Maria Dumitru – Outdoor Buyer, Mădălina Ionescu – Media Planner)
Agenţia Digital: Greenpixel (Marius Deak – CEO & Strategy Director, Ioana Proca – Client Service Director)

Bucuresti, 03.06.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.