Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Expansiune dinamica a Grupului Mobexpert

Grupul Mobexpert a anunţat încheierea celui de-al treilea trimestru al anului cu o creştere de 5% a vânzărilor pe piaţa regională. Compania este liderul pieţei de mobilier din România cu o reţea de 32 de magazine în ţară – dintre care 5 hipermagazine – şi se află în proces de consolidare a reţelei pe piaţa regională.

Vânzările Mobexpert pe piaţa regională au înregistrat, la sfârşitul celui de-al treilea trimestru al lui 2006, o creştere de 5% pe segmentul de retail de mobilier de casă şi birou.
Oficialii grupului estimează că, până la sfârşitul anului, vânzările pe acest segment vor înregistra o creştere de 10% comparativ cu 2005. Previziunile se bazează, în primul rând, pe deschiderea, în septembrie, a celui de-al patrulea hipermagazin Mobexpert din Bucureşti – în cadrul Galeriei Mobexpert Băneasa.

Segmentul cel mai dinamic în primele trei trimestre din 2006 s-a dovedit cel al retailului de mobilier de birou, cu o creştere de aproximativ 10%.

 „Rezultatele Mobexpert în primele 9 luni ale anului 2006 ne fac optimişti în privinţa atingerii cifrei de afaceri estimate pentru sfârşitul lui 2006. Principalele pârghii de evoluţie din piaţa internă au constat în intensificarea sensibilă a construcţiilor de birouri pe segmentul înalt şi a construcţiilor de locuinţe destinate segmentului mediu şi mediu-înalt. Rezultatul a fost o creştere direct proporţională a cererii de mobilier pentru aceste segmente al cărei impact a fost reflectat în creşterea vânzărilor”, a declarat Dan Viorel Şucu, preşedintele Grupului Mobexpert.

Activitatea de export este în stagnare, însă, se încearcă, până la sfârşitul anului, o echilibrare a profitului. După scăderea vânzărilor pe acest segment în 2005, efoturile sunt îndreptate acum spre readucerea la parametrii stabili a acestei ramuri de activitate. De asemenea, se are în vedere reducerea progresivă a cotei pe care o au exporturile în cifra de afaceri.

În continuare, Grupul se va concentra pe consolidarea mărcii Mobexpert pe piaţa regională prin extinderea reţelei de hipermagazine în România şi în oraşele mari din zona balcanică.
La nivelul Grupului Mobexpert, se estimează o cifră de afaceri de 160 de milioane de euro pentru finalul lui 2006, reprezentând o creştere de 7-8% comparativ cu 2005.

O realizare importantă în această perioadă a fost inaugurarea, în luna septembrie, a Galeriei Mobexpert Băneasa, primul mall de stil de viaţă din România. Investiţia totală a Grupului în acest proiect de 23.000 de metri părtraţi s-a ridicat la 15 milioane euro. Conceptul Galeriei este unic în ţară şi relativ nou la nivel european: la Paris, primul astfel de mall a fost lansat de abia în primăvara acestui an.

Spaţiul reuneşte 12 magazine de mobilier şi decoraţiuni interioare cu un scop comun: acela de a putea să răspundă într-un mod integrat aşteptărilor oricărui client.

La nivel investiţional, Grupul Mobexpert şi-a continuat expansiunea pe piaţa internă şi regională. Nivelul investiţiilor în primele 9 luni ale anului s-a cifrat la aproximativ 25 de milioane de euro. Sumele au fost destinate, în principal, finalizării investiţiei în Galeria Mobexpert, achiziţionării terenului şi demarării construcţiei hipermagazinului de la Sofia şi achiziţionării unui teren pentru un nou hipermagazin Mobexpert la Ploieşti. Acesta din urmă va fi cel de-al doilea hipermagazin din afara Bucureştiului, după cel din Braşov, deschis în 2005.

Reţeaua naţională Mobexpert a ajuns, în prezent la 32 de magazine, dintre care 5 hipermagazine.

Noi investiţii sunt prevăzute pentru dezvoltarea reţelei Mobexpert la nivel regional, prin deschiderea a cel puţin încă 5 hipermagazine în zona balcanică.

Strategia Grupului Mobexpert la nivel regional este în linie cu procesul de transformare într-o marcă de stil de viaţă şi prevede o prezenţă mai relevantă pe această piaţă prin deschiderea propriilor magazine. Expansiunea a început în 2005, prin deschiderea a două magazine Mobexpert Office, la Sofia şi Belgrad. În 2006, a fost demarată construcţa primului hipermagazin de mobilier din afara ţării, la Sofia. Aceastea vor reprezenta baza reţelei regionale Mobexpert.

Bucuresti, 19.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.