Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Executive MBI Trend Report: Brandurile oferă clienților posibilitatea de a conecta realitatea la lumea digitală

MBI, francizor internațional, consultant financiar și de lifestyle, în parteneriat cu Trend One, a lansat cea mai nouă ediție a Executive Trend Report. Acesta prezintă unele dintre cele mai interesante tendințe de comportament al consumatorilor digitali și exemple de tehnologii inovatoare dezvoltate de companii de renume din întreaga lume.

De la cumpărături folosind Snapchat și ambalaje care îți încarcă telefonul până la Facebook ca platformă de streaming pentru jocuri, Trend One Report arată ca brandurile dezvoltă soluții ce oferă consumatorilor posibilitatea de a conecta realitatea la lumea digitală, răspunzând în același timp la nevoile acestora de mobilitate, integrare și conectivitate.

Cumpărături cu Snapchat


Magazinul de cosmetice Sephora permite acum clienților să cumpere produse folosind Snapchat. Aceștia pot face o poză din Snapchat produselor Sephora de care sunt interesați și o pot încărca apoi pe aplicația ShopStyle. Aplicația identifică produsele fotografiate și apoi caută pagina web corespunzătoare acestora de unde clienții pot selecta ultimele detalii pentru a-și finaliza cumpărăturile.

Facebook devine o platforma de streaming pentru jocuri


Facebook a făcut un parteneriat cu compania producătoare de jocuri Blizzard pentru a integra opțiunea de Facebook Live cu cel mai recent joc al lor – Overwatch. Acest lucru permite utilizatorilor să găsească pe News Feed prieteni care folosesc interfața Facebook Live pentru a difuza live jocul către prieteni, să distribuie conținut legat de acesta și să comenteze pe joc în timp real.

Ambalaje care încarcă telefoane mobile


Pentru a promova meniul său 5 în 1 în India, lanțul de restaurante KFC a lansat o cutie care conține, pe lângă meniul normal de mâncare, un cablu și o stație de încărcare pentru telefoanele mobile. Cutia a fost numită „Watt a Box”, are două porturi USB și poate încărca atât telefoanele cu Android, cât și cu iOS.

Încălțămintea inteligentă înlocuiește accesoriile de fitness

Lenovo a prezentat recent încălțările sport inteligente ce pot înlocui accesoriile de fitness. Acestea numără pașii făcuți, timpul petrecut la alergare, caloriile arse și pulsul, fiind conectate la o aplicație care analizează și vizualizează datele utilizatorului. De asemenea, pe lateralul acestora există un mic display care afișează starea de spirit a purtătorului cu ajutorul emoticoanelor.

Card bancar impermeabil cu plată contactless


Erste Bank din Austria a creat un card bancar compact, de mici dimensiuni, dotat cu NFC, care poate fi folosit ca un abțibild sau inserat într-o brățară de cauciuc. Acest lucru permite utilizatorului să realizeze tranzacții doar prin atingerea terminalelor de plată cu încheietura și să retragă bani de la bancomatele dotate cu NFC, fără a fi nevoie să introducă cardul.

Alte produse inovatoare din Executive MBI Trend Report includ:
· Dispozitiv care descoperă câți oamenii din magazin sunt și fani pe Facebook – Dispozitivul numit „fbox” este o cutiuță care afișează numărul de clienți aflați în magazin care urmăresc pagina de Facebook a acestuia. Utilizatorii se pot conecta la dispozitiv prin Wi-Fi.
· Plata la hotel folosind Bitcoins – Schani Vienna Hotel este primul hotel din Austria care permite clienților să plătească folosind moneda virtuală Bitcoin.
· Inelele conectate ce încurajează cuplurile să urmărească seriale împreună – Marca de înghețată Langnese a dezvoltat o pereche de inele care se pot conecta la o aplicație folosind tehnologia NFC. Utilizatorii decid ce vor urmări împreună, iar serialul este rulat doar atunci când cele două inele se află în apropiere unul de celălalt.


Executive MBI Trend Report apare o dată la două luni și însumează cele mai noi tendințe și inovații din întreaga lume. Posesorii de Passaport MBI pot accesa întregul raport la adresa: https://www.mbi.ro/services/mbi-on-trend-l1-6.html.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.