Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Duraziv: Majoritatea comenzilor de adezivi pentru placari ceramice

vizeaza produse din categoria economic

Focusul pe segmentul economic reflectă o tendință a pieței de adezivi, în care volumele sunt generate preponderent de produsele cu beneficii standard

Producătorul de materiale de construcții Duraziv, deținut de antreprenorul Daniel Guzu, lansează adezivul AM7, un produs economic din gama adezivilor pentru placări, pentru a veni în întâmpinarea cererii actuale din piață. Noua rețetă respectă cele mai stricte norme în materie de calitate, dar nu mai conține aditivii speciali, specifici produselor Duraziv dezvoltate de companie în laboratoarele proprii de cercetare. Prin lansarea AM7 compania mizează pe un avans al vânzărilor de adezivi pentru placări și creșterea volumelor.

AM7 este un produs economic din gama adezivilor pentru placări. Produsul este o completare de gamă pentru categoria de produse entry level, putând fi utilizat în sistem cu chitul de rosturi GM 57, chit disponibil în saci de două și cinci kilograme, într-o varietate mare de culori. Acest pachet a fost gândit pentru a oferi o alternativă superioară calitativ pe acest segment de preț.

“Am mizat întotdeauna pe un preț corect, astfel că am dezvoltat un adeziv care este superior calitativ, însă se încadrează în categoria de preț economic” a declarat antreprenorul Daniel Guzu. „Am analizat cererea din piață și am investit într-un produs superior altor competitori din segment, în raport cu palierul de preț în care se încadrează. Ne bazăm pe avantajul unui control bun al marginilor, asigurat de faptul că avem cercetare și producție proprie, în România, fără costuri suplimentare de import sau redevențe. Suntem cunoscuți pe șantiere pentru inovație și calitate, putem îngloba această calitate și în produse cu un preț avantajos pentru cumpărător”, a subliniat acesta.

“Duraziv a mizat pe inovație în dezvoltarea produselor din portofoliu, acesta fiind motivul pentru care compania a reușit să devină lider de piață în Capitală pe segmentul de tencuieli decorative și unul dintre furnizorii preferați în șantiere din toată țara”, declară Marius Terec, director Operațiuni Adezivi. “Ne-am dorit să venim și cu o ofertă din primul palier de preț care să respecte totuși cele mai stricte standarde în materie de calitate, pentru a oferi o alternativă care să nu afecteze rezistența și calitatea lucrărilor executate cu acest tip de produse. Capcana prețului are două tăișuri, este important să vii cu un produs care să asigure acest echilibru între calitate și preț”, adaugă Marius Terec.

Lansarea AM7 va contribui la o majorare a vânzărilor de adezivi pentru placări ceramice. Produsul este un adeziv pe bază de ciment pentru gresie și faianță. Este ideal pentru suprafețe neregulate și prezintă o lucrabilitate foarte bună și o aderență ridicată.

Adezivul AM7 se poate utiliza în sistem cu chitul de rosturi Duraziv GM 57. GM 57 este ideal atât pentru lucrări la interior, cât și la exterior sau pentru proiecte aflate într-un mediu cu grad ridicat de umiditate. Produsul formează o suprafață impermeabilă la apă, ca urmare a efectului de perlare. Este recomandat și pentru pardoseli încălzite. Evită fixarea murdăriei și formarea de mucegaiuri, fiind, de asemenea, rezistent la factorii atmosferici (ploaie, îngheț, soare), dar și la agenții de curățare. GM 57 este ușor de aplicat, ușor de curățat și nu pătează suprafața plăcilor.

Bucuresti, 18.03.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.